Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De verbinding valt soms enkele seconden weg, soms zelfs minuten lang.
Heb het plastic kapje van de splitter afgehaald waardoor de splitter iets beter in de AOP gaat.
Hielp voor mijn gevoel een beetje maar niet voldoende.
In de bijlagen de down- en upstream waarden (43 T3 errors in ruim 5 dagen) en de foto van het AOP met modem.
Daarnaast het grafiekje met de downloadsnelheden zoals HomeAssistent die elk half uur uit de Netgear router haalt.
Iemand tips?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @jvk007, dat is zeker niet wat je van onze verbinding mag verwachten. Ik heb een monteur ingepland voor morgen 10 augustus tussen 12:00 uur en 18:00 uur. Komt dit niet uit? Dan kun je de afspraak verplaatsen via mijn Ziggo. De monteur gaat de signaalproblemen onder de loep nemen.
Het lijkt opgelost. Dank voor jullie hulp. Monteur heeft alles gecontroleerd. Het signaal is relatief zwak omdat ik ver van de wijkaansluiting zit (92 meter) maar de signaalsterkte valt nog binnen de marges. Uiteindelijk bleek een contact in de AOP niet goed vast te zitten.
Ik zie maar 1 upstream kanaal, die zou onder de 49 dBmV moeten zitten en er zouden 4-6 kanalen moeten zijn.
Ergens zit een weerstand tussen je modem en Ziggo.
Een Ziggo moderator kan mogelijk meer in de achtergrond zien.
Zij komen hier vanzelf langs.
Goedemorgen @jvk007, dat is zeker niet wat je van onze verbinding mag verwachten. Ik heb een monteur ingepland voor morgen 10 augustus tussen 12:00 uur en 18:00 uur. Komt dit niet uit? Dan kun je de afspraak verplaatsen via mijn Ziggo. De monteur gaat de signaalproblemen onder de loep nemen.
Top! Dank voor de snelle reactie. Ik zorg dat ik thuis ben.
Het lijkt opgelost. Dank voor jullie hulp. Monteur heeft alles gecontroleerd. Het signaal is relatief zwak omdat ik ver van de wijkaansluiting zit (92 meter) maar de signaalsterkte valt nog binnen de marges. Uiteindelijk bleek een contact in de AOP niet goed vast te zitten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...