Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Gregory76
Level 1

Ik ben net verhuisd en ziggo geinstaleerd zonder problemen, echter hebben wij vandaag geen internet

 
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gregory76
Level 1
Topicstarter

Goedenavond, 

 

Het bleek toch aan de aansluiting te liggen van de binnenkomende kabel. 

Alles functioneerde naar behoren

In ieder geval bedankt voor het aanbod.

 

Mvg gregory

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.
Level 20

Is er wel TV signaal, met Ziggo geinstalleerd wordt de aparatuur aansluiten bedoeld neem ik aan?

Brand de onderste led op de Connectbox/Smartwifibox constant wit of is deze rood? Het kan zo zijn dat het signaal nog niet op de kabel staat.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Gregory76, hopelijk is de verhuizing soepel verlopen. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Ik heb snel in het systeem gekeken en ik zie dat het modem nu netjes online is. Werkt het allemaal weer? Anders plan ik gelijk een monteur in die verder kan kijken. 

0 Kudos
Gregory76
Level 1
Topicstarter

Goedenavond, 

 

Het bleek toch aan de aansluiting te liggen van de binnenkomende kabel. 

Alles functioneerde naar behoren

In ieder geval bedankt voor het aanbod.

 

Mvg gregory