1
Vraag
2
Reacties
Gregory76

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben net verhuisd en ziggo geinstaleerd zonder problemen, echter hebben wij vandaag geen internet

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gregory76
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedenavond, 

 

Het bleek toch aan de aansluiting te liggen van de binnenkomende kabel. 

Alles functioneerde naar behoren

In ieder geval bedankt voor het aanbod.

 

Mvg gregory

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18055Posts
  • 754Oplossingen
  • 6135Likes

Is er wel TV signaal, met Ziggo geinstalleerd wordt de aparatuur aansluiten bedoeld neem ik aan?

Brand de onderste led op de Connectbox/Smartwifibox constant wit of is deze rood? Het kan zo zijn dat het signaal nog niet op de kabel staat.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Gregory76, hopelijk is de verhuizing soepel verlopen. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Ik heb snel in het systeem gekeken en ik zie dat het modem nu netjes online is. Werkt het allemaal weer? Anders plan ik gelijk een monteur in die verder kan kijken. 

Gregory76
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedenavond, 

 

Het bleek toch aan de aansluiting te liggen van de binnenkomende kabel. 

Alles functioneerde naar behoren

In ieder geval bedankt voor het aanbod.

 

Mvg gregory

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic