Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedenavond,
Het bleek toch aan de aansluiting te liggen van de binnenkomende kabel.
Alles functioneerde naar behoren
In ieder geval bedankt voor het aanbod.
Mvg gregory
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is er wel TV signaal, met Ziggo geinstalleerd wordt de aparatuur aansluiten bedoeld neem ik aan?
Brand de onderste led op de Connectbox/Smartwifibox constant wit of is deze rood? Het kan zo zijn dat het signaal nog niet op de kabel staat.
Goedemorgen @Gregory76, hopelijk is de verhuizing soepel verlopen. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Ik heb snel in het systeem gekeken en ik zie dat het modem nu netjes online is. Werkt het allemaal weer? Anders plan ik gelijk een monteur in die verder kan kijken.
Goedenavond,
Het bleek toch aan de aansluiting te liggen van de binnenkomende kabel.
Alles functioneerde naar behoren
In ieder geval bedankt voor het aanbod.
Mvg gregory
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.