1
Vraag
2
Reacties
Frits1950

Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben gehackt en daardoor staat er een blokkade op.

Ik heb al 3 keer een chat gehad met ziggo over mijn blokkade doordat ik ben gehackt. De blokkade is er inmiddels af maar als ik een mail naar mijzelf stuur dat zie ik snel voorbij komen en dan is hij weg. Toen de blokkade er nog op stond hij in mijn map outbox. Ik heb alle instellingen en wachtwoorden aangepast en die werken. Maar naar het 1200 nummer bellen lukt nog steeds niet. Ik krijg direct te horen dat ziggo regelmatig een security check uitvoert en dat daarom mijn e-mail is geblokkeerd. Ik zou daar een mail van moeten krijgen die ik niet heb gehad.

Ziggo weet het niet meer. Ik heb ook al gevraagd of het wellicht in mijn IP adres van het modem kan zitten wat hij heeft gehackt en zo alles nog onder controle heeft. Wie kan mij helpen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hiep hiep hoera. OPgelost. Ik stond in de lijst van geblokkeerde e-mails om te ontvangen. Dit heeft die hacker gedaan. Dank aan iedereen

Bekijk in context

17 Reacties 17
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je van zowel je Mijn Ziggo als van je emailadres het wachtwoord gewijzigd?

 

Als mail snel verdwijnt, dan is er iets of iemand anders die de mail weghaalt.

Zie je die mail ook niet meer in de webmail?

Heb je zelf nog een ander apparaat wat de mail ophaalt met POP?

Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee ook niet in webmail. Ik heb alles al jaren via Imap 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Frits1950 "Heb je van zowel je Mijn Ziggo als van je emailadres het wachtwoord gewijzigd?"

 

Zo nee, dan is de 1e stap het wachtwoord van Mijn Ziggo wijzigen, uitloggen, inloggen en dan het wachtwoord van je mailadres wijzigen.

Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert ik heb alles al gedaan en is gecheckt door ziggo. Ik 3 maal al een chat gehad. Alles nagelopen. De blokkade is er af. Maar van 1200 met ziggo nog niet. Maar als ik een mail naar mijn zelf stuur komt hij wel snel voorbij maar daarna is hij weg Ook niet in de map Ut. Ik kan wel een mail naar een andere persoon sturen en daar komt hij binnen en blijft staan

Alles al doorgenomen zoals doorsturen enz. Ook op mijn mobiel kan ik versturen en blijf hij iets langer zichtbaar, maar ook daar verdwijnt hij.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Geen idee meer.

Hopelijk komt er snel iemand langs die de gouden tip heeft.

Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ook heb ik het modem al gereset zonder resultaat

Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het bellen naar 1200 van ziggo is met deze actie opgelost. ik ben niet meer geblokkeerd. nu alleen nog het mailen naar mijn eigen e-mail adres en dat hij zichtbaar blijft

lexie36

Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Welk mailprogramma gebruik je? Is er soms een regel actief die de mail verplaatst of forward? Blijven mails van andere afzenders wel staan?

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Verdwijnen andere e-mails ook die je binnen krijgt? Heb je nog niet een ander e-mail adres of dat van een kennis waarmee je even over en weer kan proberen? 

 

Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo ik heb beide wachtwoorden gewijzigd. Maar ook in de webmail staat hij niet. Het gaat alleen nu als ik een mail naar mijzelf stuur, naar een ander gaat het wel. Het bellen heb ik inmiddels opgelost. Ik heb het modem gereset. het is echt een onbegrijpelijk probleem na zo'n hack

Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

IK gebruik outlook. andere inkomende mail blijven wel staan. Ik heb voor zover de regels nagekeken maar een forward zie ik niet. of de hacker moet iets ingeregeld hebben

Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

VAn anderen blijven gewoon staan. en ik kan inmiddels wel naar andere een mail sturen alleen niet naar mijzelf

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

🤔 Ik heb het zelf even uitgetest (in webmail), maar die blijft keurig staan.  Heb je ook de regels in webmail gecheckt? Je hebt jezelf per ongeluk ook niet bij de geblokkeerde afzenders gezet? 

Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

In outlook heb ik het nagekeken, maar in webmail nog niet. Ook nooit gedaan. maar zal het nakijken

Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ook in webmail geen regel toegepast

Frits1950
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hiep hiep hoera. OPgelost. Ik stond in de lijst van geblokkeerde e-mails om te ontvangen. Dit heeft die hacker gedaan. Dank aan iedereen

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Aaaah kijk! Vandaar dat het allemaal niet goed ging. Gelukkig ben je weer in de lucht! 🙌

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic