Beste leden,
Safe Online op mijn smartphone is vaak niet zichtbaar links bovenin, ben ik dan toch beveiligd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als het icoontje niet zichtbaar is, ben je wel beveiligd, bij Android kan je bij instellingen > Apps > Meldingen
Ziggo Safe Online als het goed is daar het icoontje aanzetten of uitzetten, anders bij instellingen van Ziggo Safe Online als je die aanklikt kan ook nog een optie zijn voor het icoontje Safe Online, maar denk zelf bij Meldingen en Apps in je telefoon, dat daar het antwoord zit.
Anders kijk deze stappen dan kan je hem ook doorlopen Ziggo Safe Online installeren gewoon doorlopen en dan uw toestel Android/IOS en kom je vanzelf ook antwoord tegen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het icoontje niet zichtbaar is, ben je wel beveiligd, bij Android kan je bij instellingen > Apps > Meldingen
Ziggo Safe Online als het goed is daar het icoontje aanzetten of uitzetten, anders bij instellingen van Ziggo Safe Online als je die aanklikt kan ook nog een optie zijn voor het icoontje Safe Online, maar denk zelf bij Meldingen en Apps in je telefoon, dat daar het antwoord zit.
Anders kijk deze stappen dan kan je hem ook doorlopen Ziggo Safe Online installeren gewoon doorlopen en dan uw toestel Android/IOS en kom je vanzelf ook antwoord tegen.
Beste Dave,
Bedankt voor de door jou gegeven informatie het is gelukt, fijn weekend.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.