1
Vraag
2
Reacties
Astrid1956

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Icoon email ontbreekt op Lenovo M10 FHD Plus

Ik heb een nieuw tablet gekocht (Lenovo M10 FHD Plus). Android systeem. Ik wil mijn mail installeren. Ik moet dan echter beginnen met het klikken op het icoontje email en dat zit er niet op. Iemand een oplossing?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Astrid1956
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb windows live mail op mijn laptop, maar die schijnt niet meer actueel te zijn, dus ik weet niet welke ik nu zou moeten nemen. Ik kom er niet uit, dus heb nu een afspraak gemaakt met Student aan huis. Ik heb namelijk nog een paar vragen. Hartelijk dank voor het meedenken. 

Bekijk in context

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Android gaat er vanuit dat je gewoon de Gmail app gebruikt. Daarmee kun je ook ander accounts installeren. Zie de oplossing van @Bert.

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Astrid1956 Ik zou ook niet weten welke app E-mail eigenlijk is en waarom je die wil gebruiken.

Ken je die toevallig?

 

Zo nee, gebruik dan Gmail.

De app wordt dan wel Gmail genoemd, maar de app werkt met elk mail account en zelfs meerdere accounts tegelijk. En ze hoeven niet eens van tevoren gekoppeld te worden met Google.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je deze stappen gevolgd? E-mail instellen | Klantenservice | Ziggo

Astrid1956
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja, maar het icoontje ontbreekt, dus ik kan niet eens beginnen met email instellen. Dank voor jouw reactie!

 

Totaal

Level 10
  • 471Posts
  • 6Oplossingen
  • 80Likes

Als je het icoontje niet ziet, zal je mogelijk eerst de software moeten installeren. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Is dit je scherm?

 

Bert_0-1627153813013.png

 

 

Tik op Google en je krijgt de keuze met de M.

 

Wat gebeurt er als je op dit scherm van bededen naar boven veegt?

Komen er dan niet meer programma's in je scherm?

Astrid1956
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja, dit is mijn scherm. Wanneer ik naar beneden scroll, komen er meer programma's, maar niet het programma email dat ik zoek. Dank voor jouw reactie

Astrid1956
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor jouw reactie. Weet jij toevallig wat ik dan moet installeren?

Totaal

Level 10
  • 471Posts
  • 6Oplossingen
  • 80Likes

Welk email programma gebruik je?

Astrid1956
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb windows live mail op mijn laptop, maar die schijnt niet meer actueel te zijn, dus ik weet niet welke ik nu zou moeten nemen. Ik kom er niet uit, dus heb nu een afspraak gemaakt met Student aan huis. Ik heb namelijk nog een paar vragen. Hartelijk dank voor het meedenken. 

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Android gaat er vanuit dat je gewoon de Gmail app gebruikt. Daarmee kun je ook ander accounts installeren. Zie de oplossing van @Bert.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Windows Live Mail is sterk verouderd en daardoor onveilig. Als je een laptop met Windows 10 hebt, dan is Windows 10 Mail een logische opvolger.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Astrid1956 Ik zou ook niet weten welke app E-mail eigenlijk is en waarom je die wil gebruiken.

Ken je die toevallig?

 

Zo nee, gebruik dan Gmail.

De app wordt dan wel Gmail genoemd, maar de app werkt met elk mail account en zelfs meerdere accounts tegelijk. En ze hoeven niet eens van tevoren gekoppeld te worden met Google.

Astrid1956
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor deze tip!

Astrid1956
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor deze info!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic