Vraag
Reacties
Oplossing
A123
Level 1

ISP (League of Legends / Riot problemen)

ik heb problemen met een spel genaamd league of legends ik had hun een bericht getuurd over de problemen hun zijden dat het met de ISP te maken had en dat ik bij jullie moest zijn

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh
Oud Community-lid

Niks aan de hand. Alle Plots zien er prima uit.
Kijk alleen naar de eindbestemming. Geen Packet Loss en nette RTT.

Ik snap dus niet waar Riot Games het over heeft.

De Loss op tussengelegen Hops gaat over matige Response op Ping Try Packets die toch geen Forward meer krijgen (met TTL = Hop Count). Dat is zo ingesteld.

Voor details:
https://en.wikipedia.org/wiki/Traceroute

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
20 Reacties 20
Meldingen
Aan Uit
Jan F.
Level 20

En wat is het probleem?

0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter

dit vertelde riot games mij:

is dat je in contact moet komen met uw Internet Service Provider, die in uw geval zie ik is "Ziggo". U hen vriendelijk vragen om u wat netwerkhet oplossen van problemen te verstrekken om deze problemen mogelijk te verlichten, in het geval zij niet erkennen er een kwestie aan hun kant is.

Wat je ze moet vertellen als je in contact komt:

• Dit soort problemen zal soms gebeuren wanneer de ISP routes naar Amsterdam, zodat uw ISP kan willen kijken naar uw routing en zorg ervoor dat niet de oorzaak van het probleem hier.
  • Het probleem lijkt gebonden aan pakket verliezen over de verbinding - de Ping Plotter screenshots zal helpen met dat dus zorg ervoor dat je ze handig te houden als ze het verhaal van het pad van uw verbinding zal vertellen en illustreren waar de problemen kunnen liggen
  • Ik stel voor dat u de hulp van een tier 2-agent om te vragen of op zijn minst om uw probleem geëscaleerd voorbij de fundamentele probleemoplossing fase, omdat niet alle tier 1 agenten zijn opgeleid om te gaan met dit soort problemen. Je ze laten weten wat je al hebt geprobeerd, zodat je niet nog een keer dezelfde stappen doorloopt.;
0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter
en dit 

0 Kudos
Steefb
Level 20

@A123 Je geeft nog steeds niet aan wat je probleem is.

En wat je hierboven schrijft lijkt me een geautomatiseerde vertaling, Zal dus wel een standaard antwoord zijn waar je niets aan hebt.

0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter

ik heb veel packet loss voordat ze de riot servers berijken 

0 Kudos
Steefb
Level 20

Heb je ook pakket loss op de riot servers? Alles daartussen zegt niet zoveel.

0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter

ik heb wel wat ping plotter screen shots daar kon hij alles in zien wat er mis was  

heb jij daar wat aan?

0 Kudos
hanh
Oud Community-lid

Ja, ik ben ook benieuwd. Zoiets moet je natuurlijk laten zien. Om te bekijken of ze je bij Riot Games geen onzin verkopen. Dat komt wel voor.

0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter

0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter

0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter

0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter

0 Kudos
hanh
Oud Community-lid

Niks aan de hand. Alle Plots zien er prima uit.
Kijk alleen naar de eindbestemming. Geen Packet Loss en nette RTT.

Ik snap dus niet waar Riot Games het over heeft.

De Loss op tussengelegen Hops gaat over matige Response op Ping Try Packets die toch geen Forward meer krijgen (met TTL = Hop Count). Dat is zo ingesteld.

Voor details:
https://en.wikipedia.org/wiki/Traceroute

0 Kudos
Ga naar reactie
A123
Level 1
Topicstarter

maar mijn probleem is dan nog niet opgelost ;-;

0 Kudos
Steefb
Level 20

Je probleem heb je ook nog steeds niet aangegeven .

0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter

het is een beetje moeilijk uit te legen als je geen league speelt

0 Kudos
Steefb
Level 20

Dan heb je kans dat hier wat tussen staat.

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=league+of+legends+probleem

0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter

staat er niet bij ik heb al wel een bericht naar riot gestuurd dat de invo niet klopt

0 Kudos
A123
Level 1
Topicstarter

ik ervaar netwerk problemen waneer ik verbinding probeer te maken met de riot servers

0 Kudos