Beste Ziggo,
Kunnen jullie IPv6 voor me uitzetten? Levert problemen op thuiswerken doordat IP adres constant wijzigt. IPv4 is stabieler gebleken.
Alvast dank.
Met vriendelijke groet, Eric.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bel de helpdesk en vraag om een IPv4 only adres.
Beste Jan,
Ben even benieuwd of dat het Ziggo standpunt is, of een tip. Ik zie meerdere mensen het vraagstuk opgelost krijgen vanuit een melding in de community namelijk.
Nee, dit in mijn standpunt. Dit is een routineklus die door de helpdesk kan worden gedaan. Reacties van moderators kunnen enige tijd op zich laten wachten omdat ze door de voorraad vragen er vaak pas na 3 tot 4 dagen aan toe komen. De helpdesk doet het tijdens het telefoongesprek en is dus sneller.
Het is ook mijn mening dat deze community er is om hulp te bieden bij problemen die buiten de normale scope van de helpdesk vallen. Tijd die moderators besteden aan routineklusjes gaat ten koste van probleemoplossingen.
Hi @Ericremijn
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik help je graag om het profiel op je modem te forceren naar IPv4 Only. Ik moet dit bij jou in 2 handelingen doen. De eerste stap is uitgevoerd en ik zal je een seintje geven als ook stap 2 is uitgevoerd.
Hi @Ericremijn
Hierbij het seintje. Stap 2 is uitgevoerd! Binnen nu en maximaal 24 uur beschikt je modem over een IPv4 Only profiel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.