1
Vraag
2
Reacties
Ericremijn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPv6 uitzetten

Beste Ziggo, 

Kunnen jullie IPv6 voor me uitzetten? Levert problemen op thuiswerken doordat IP adres constant wijzigt. IPv4 is stabieler gebleken.

Alvast dank.

Met vriendelijke groet, Eric.

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Jan F.

Level 20
  • 17069Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes

Bel de helpdesk en vraag om een IPv4 only adres.

Ericremijn
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jan, 

Ben even benieuwd of dat het Ziggo standpunt is, of een tip. Ik zie meerdere mensen het vraagstuk opgelost krijgen vanuit een melding in de community namelijk.

Jan F.

Level 20
  • 17069Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes

Nee, dit in mijn standpunt. Dit is een routineklus die door de helpdesk kan worden gedaan. Reacties van moderators kunnen enige tijd op zich laten wachten omdat ze door de voorraad vragen er vaak pas na 3 tot 4 dagen aan toe komen. De helpdesk doet het tijdens het telefoongesprek en is dus sneller. 

Het is ook mijn mening dat deze community er is om hulp te bieden bij problemen die buiten de normale scope van de helpdesk vallen. Tijd die moderators besteden aan routineklusjes gaat ten koste van probleemoplossingen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8249Posts
  • 2431Oplossingen
  • 4089Likes

Hi @Ericremijn 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag om het profiel op je modem te forceren naar IPv4 Only. Ik moet dit bij jou in 2 handelingen doen. De eerste stap is uitgevoerd en ik zal je een seintje geven als ook stap 2 is uitgevoerd. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8249Posts
  • 2431Oplossingen
  • 4089Likes

Hi @Ericremijn 
Hierbij het seintje. Stap 2 is uitgevoerd! Binnen nu en maximaal 24 uur beschikt je modem over een IPv4 Only profiel.