Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goede morgen,
Graag zou ik via deze weg een verzoek willen indienen om IPv6 uit te schakelen / om te zetten naar ipv4 only.
Kan dit gewijzigd worden voor ons?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @advste, welkom op de Ziggo Community!
Geen probleem om je om te zetten naar IPv4-only, ik heb zojuist de eerste stap daarvoor in werking gezet. Zodra ik de 2e in werking zet, start je modem eenmaal opnieuw op en heb je IPv4-only 🙂
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hi @advste, welkom op de Ziggo Community!
Geen probleem om je om te zetten naar IPv4-only, ik heb zojuist de eerste stap daarvoor in werking gezet. Zodra ik de 2e in werking zet, start je modem eenmaal opnieuw op en heb je IPv4-only 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...