1
Vraag
2
Reacties
margoenjos1971

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPv6 uitschakelen

Via de klantenservice vernomen dat ik hierlangs een verzoek dien in te dienen voor het uitschakelen van IPv6.

Zou dit gewijzigd kunnen worden?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Posts
  • 633Oplossingen
  • 2266Likes

Hi @margoenjos1971, welkom op de Ziggo Community!

 

Dat is zeker mogelijk 🙂 De klantenservice kan dit ook, alleen zie ik dat het bij jou in twee stappen moet en ze daardoor mogelijk in de war raakten. Ik heb zojuist stap 1 in gang gezet, binnen 24 uur zetten we de 2e stap in werking, start je modem opnieuw op en heb je IPv4-only!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56516Posts
  • 3722Oplossingen
  • 13542Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Posts
  • 633Oplossingen
  • 2266Likes

Hi @margoenjos1971, welkom op de Ziggo Community!

 

Dat is zeker mogelijk 🙂 De klantenservice kan dit ook, alleen zie ik dat het bij jou in twee stappen moet en ze daardoor mogelijk in de war raakten. Ik heb zojuist stap 1 in gang gezet, binnen 24 uur zetten we de 2e stap in werking, start je modem opnieuw op en heb je IPv4-only!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic