De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Via de klantenservice vernomen dat ik hierlangs een verzoek dien in te dienen voor het uitschakelen van IPv6.
Zou dit gewijzigd kunnen worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @margoenjos1971, welkom op de Ziggo Community!
Dat is zeker mogelijk 🙂 De klantenservice kan dit ook, alleen zie ik dat het bij jou in twee stappen moet en ze daardoor mogelijk in de war raakten. Ik heb zojuist stap 1 in gang gezet, binnen 24 uur zetten we de 2e stap in werking, start je modem opnieuw op en heb je IPv4-only!
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hi @margoenjos1971, welkom op de Ziggo Community!
Dat is zeker mogelijk 🙂 De klantenservice kan dit ook, alleen zie ik dat het bij jou in twee stappen moet en ze daardoor mogelijk in de war raakten. Ik heb zojuist stap 1 in gang gezet, binnen 24 uur zetten we de 2e stap in werking, start je modem opnieuw op en heb je IPv4-only!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...