Ik heb sinds een week internet van ziggo in mijn nieuwbouwhuis. Lekker snel maar ik loop tegen allemaal problemen aan met het thuiswerken door ipv6. Kan dit worden uitgeschakeld worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Cloonaid van harte welkom op de Ziggo Community én van harte met je nieuwe woning! Geniet ervan!
Problemen met thuiswerken wil je niet. Dus goed dat je aan de belt trekt.
En jazeker, wij kunnen dit voor je regelen. Ik pas dit nu voor je aan naar IPv4 en dat zal effectief voor je zijn binnen ongeveer 1 uur. Succes!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Cloonaid van harte welkom op de Ziggo Community én van harte met je nieuwe woning! Geniet ervan!
Problemen met thuiswerken wil je niet. Dus goed dat je aan de belt trekt.
En jazeker, wij kunnen dit voor je regelen. Ik pas dit nu voor je aan naar IPv4 en dat zal effectief voor je zijn binnen ongeveer 1 uur. Succes!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.