Goedemorgen,
Zouden jullie IPv6 bij mij kunnen uitzetten?
Alvast bedankt!
WJ
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @WJ-123 , welkom op onze Community. Fijn dat wij je hiermee mogen helpen.
Zo te zien staat je account al op IPV4. Dus daarin hoeft niets meer aangepast te worden. Omdat je een Full Dual Stack heb je de toegang tot beide netwerken. Dat zal waarschijnlijk de verwarring veroorzaken.
Als je hierover vragen hebt, dan kunnen onze Community leden je hierover meer vertellen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zal vragen aan Ziggo Medewerker of ze de IPv6 voor je willen uitschakelen. Je krijgt melding van in dit topic en let dan wel, herstart je modem even door 30 seconde van de stroom en weer opnieuw online laten komen.
Als de Medewerker dit heeft doorgevoerd.
Super, hartelijk dank!
Graag gedaan alvast. Kan door drukte even duren, maar is gemeld 😊
Hallo @WJ-123 , welkom op onze Community. Fijn dat wij je hiermee mogen helpen.
Zo te zien staat je account al op IPV4. Dus daarin hoeft niets meer aangepast te worden. Omdat je een Full Dual Stack heb je de toegang tot beide netwerken. Dat zal waarschijnlijk de verwarring veroorzaken.
Als je hierover vragen hebt, dan kunnen onze Community leden je hierover meer vertellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.