1
Vraag
2
Reacties
margoenjos1971

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPv6 uitschakelen

Via de klantenservice vernomen dat ik hierlangs een verzoek dien in te dienen voor het uitschakelen van IPv6.

Zou dit gewijzigd kunnen worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @margoenjos1971, welkom op de Ziggo Community!

 

Dat is zeker mogelijk 🙂 De klantenservice kan dit ook, alleen zie ik dat het bij jou in twee stappen moet en ze daardoor mogelijk in de war raakten. Ik heb zojuist stap 1 in gang gezet, binnen 24 uur zetten we de 2e stap in werking, start je modem opnieuw op en heb je IPv4-only!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @margoenjos1971, welkom op de Ziggo Community!

 

Dat is zeker mogelijk 🙂 De klantenservice kan dit ook, alleen zie ik dat het bij jou in twee stappen moet en ze daardoor mogelijk in de war raakten. Ik heb zojuist stap 1 in gang gezet, binnen 24 uur zetten we de 2e stap in werking, start je modem opnieuw op en heb je IPv4-only!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic