1
Vraag
2
Reacties
Cloonaid

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPv6 uitschakelen

Ik heb sinds een week internet van ziggo in mijn nieuwbouwhuis. Lekker snel maar ik loop tegen allemaal problemen aan met het thuiswerken door ipv6. Kan dit worden uitgeschakeld worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Cloonaid van harte welkom op de Ziggo Community én van harte met je nieuwe woning! Geniet ervan!

Problemen met thuiswerken wil je niet. Dus goed dat je aan de belt trekt. 

En jazeker, wij kunnen dit voor je regelen. Ik pas dit nu voor je aan naar IPv4 en dat zal effectief voor je zijn binnen ongeveer 1 uur. Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Cloonaid van harte welkom op de Ziggo Community én van harte met je nieuwe woning! Geniet ervan!

Problemen met thuiswerken wil je niet. Dus goed dat je aan de belt trekt. 

En jazeker, wij kunnen dit voor je regelen. Ik pas dit nu voor je aan naar IPv4 en dat zal effectief voor je zijn binnen ongeveer 1 uur. Succes!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic