1
Vraag
2
Reacties
WJ-123

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IPv6 uitschakelen

Goedemorgen,

 

Zouden jullie IPv6  bij mij kunnen uitzetten?

 

Alvast bedankt!

WJ

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 968Posts
  • 144Oplossingen
  • 296Likes

Hallo @WJ-123 , welkom op onze Community. Fijn dat wij je hiermee mogen helpen.
 

Zo te zien staat je account al op IPV4. Dus daarin hoeft niets meer aangepast te worden. Omdat je een Full Dual Stack heb je de toegang tot beide netwerken. Dat zal waarschijnlijk de verwarring veroorzaken.

Als je hierover vragen hebt, dan kunnen onze Community leden je hierover meer vertellen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19329Posts
  • 887Oplossingen
  • 5524Likes

@WJ-123 

Ik zal vragen aan Ziggo Medewerker of ze de IPv6 voor je willen uitschakelen. Je krijgt melding van in dit topic en let dan wel, herstart je modem even door 30 seconde van de stroom en weer opnieuw online laten komen.

 

Als de Medewerker dit heeft doorgevoerd.

WJ-123
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super, hartelijk dank!

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19329Posts
  • 887Oplossingen
  • 5524Likes

Graag gedaan alvast. Kan door drukte even duren, maar is gemeld 😊

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 968Posts
  • 144Oplossingen
  • 296Likes

Hallo @WJ-123 , welkom op onze Community. Fijn dat wij je hiermee mogen helpen.
 

Zo te zien staat je account al op IPV4. Dus daarin hoeft niets meer aangepast te worden. Omdat je een Full Dual Stack heb je de toegang tot beide netwerken. Dat zal waarschijnlijk de verwarring veroorzaken.

Als je hierover vragen hebt, dan kunnen onze Community leden je hierover meer vertellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic