1
Vraag
2
Reacties
JanJanssen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IPv6 uitschakelen op Connectbox Giga i.v.m VPN van Surfshark

Goedemiddag,

 

Ik zou op de Connectbox Giga de IPv6 willen uitschakelen of zoals in het forum vermeld poort-forward of een andere oplossing. Mijn vpn verbinding werkt niet met IPv6

 

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Met vriendelijke groet,

Jan Janssen

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @JanJanssen , welkom op onze Community.
Leuk dat je ons hebt gevonden en nu ook deel uit maakt van onze onbeperkte bron van kennis.

Op je verzoek heb ik je verbinding aangepast van een IPV6 verbinding naar een IPV4 verbinding. 
Schrik niet als je modem straks opnieuw opstart. Vergeet niet om alle aangesloten en gekoppelde apparaten ook even voor 60 seconden van de stroom te halen hierna. 


 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @JanJanssen , welkom op onze Community.
Leuk dat je ons hebt gevonden en nu ook deel uit maakt van onze onbeperkte bron van kennis.

Op je verzoek heb ik je verbinding aangepast van een IPV6 verbinding naar een IPV4 verbinding. 
Schrik niet als je modem straks opnieuw opstart. Vergeet niet om alle aangesloten en gekoppelde apparaten ook even voor 60 seconden van de stroom te halen hierna. 


 

JanJanssen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Meindert, dank ! ik kan nu de VPN verbinding weer gebruiken!

Groet

Jan Janssen

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Geen probleem. Jij ook bedankt dat ik je hiermee mocht helpen.

Mocht je in de toekomst de hulp van onze Community kunnen gebruiken, of heb je zelf een antwoord op een vraag in een topic, wees altijd welkom 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic