1
Vraag
2
Reacties
Chris Bosch

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IPv6 uitschakelen ivm port forwarding

Beste medewerker van Ziggo,

 

Kunnen jullie op mijn modem IPv6 uitschakelen? Ik wil graag gebruik maken van IPv4 only om enkele poorten te kunnen forwarden. Als het goed is zijn mijn gegevens in mijn profiel terug te vinden.

 

Alvast bedankt!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Chris Bosch
Een warm welkom op de Ziggo Community.

Zeker kan ik jou hierbij helpen! Om het profiel op jouw modem te configureren naar IPv4 Only moet ik twee handelingen uitvoeren. De eerste handeling heb ik in gang gezet, namelijk het verwijderen van je oude profiel. Zodra dit is verwerkt dan configureer ik het modem naar IPv4 Only en krijg jij uiteraard van mij een seintje! 🙂

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hierbij het seintje @Chris Bosch. Bij deze heb ik het profiel op je modem omgezet naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw opstart, maar dit is tegelijkertijd het seintje dat de aanpassing is verwerkt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Chris Bosch
Een warm welkom op de Ziggo Community.

Zeker kan ik jou hierbij helpen! Om het profiel op jouw modem te configureren naar IPv4 Only moet ik twee handelingen uitvoeren. De eerste handeling heb ik in gang gezet, namelijk het verwijderen van je oude profiel. Zodra dit is verwerkt dan configureer ik het modem naar IPv4 Only en krijg jij uiteraard van mij een seintje! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hierbij het seintje @Chris Bosch. Bij deze heb ik het profiel op je modem omgezet naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw opstart, maar dit is tegelijkertijd het seintje dat de aanpassing is verwerkt.

Chris Bosch
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zag dat mijn internet wegviel dus ik vermoedde al zoiets Cecilia, bedankt! Ik laat nog wel weten als port forwarding nu wel lukt. Bedankt voor je hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic