Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
W-k
Level 2

IPv6 uitschakelen ivm VPN werkgever

Beste Ziggo medwerker(s),

 

Bij thuiswerken moet ik verbinden met de VPN van mijn werk, maar helaas werkt dat niet goed/volledig. Ik vermoed dat dit met IPv6 te maken heeft, daarom bij deze het verzoek om IPv6 uit te schakelen op mijn modem.

 

Alvast bedankt.

 

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Vaak wordt dit veroorzaakt door Dual-Stack Lite. Begint het publieke IPv4-adres met 213.127? Zo ja, dan kan DS-Lite worden omgezet naar IPv4 Only door een moderator.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @W-k 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic en zij kunnen gepaste actie ondernemen.

Wat ook nog wel eens als (nood)oplossing wil werken is een netwerkkabel rechtstreeks op je modem aansluiten.

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Vaak wordt dit veroorzaakt door Dual-Stack Lite. Begint het publieke IPv4-adres met 213.127? Zo ja, dan kan DS-Lite worden omgezet naar IPv4 Only door een moderator.

W-k
Level 2
Topicstarter

Mijn publieke ip adres begint inderdaad met 213.127.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Goedemorgen en welkom op de Community @W-k 🙂 

Bij deze heb ik een aanvraag gedaan voor IPv4 only, binnen nu en 24 uur is deze wijziging verwerkt.

W-k
Level 2
Topicstarter

Bedankt!

0 Kudos