Beste Ziggo medwerker(s),
Bij thuiswerken moet ik verbinden met de VPN van mijn werk, maar helaas werkt dat niet goed/volledig. Ik vermoed dat dit met IPv6 te maken heeft, daarom bij deze het verzoek om IPv6 uit te schakelen op mijn modem.
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vaak wordt dit veroorzaakt door Dual-Stack Lite. Begint het publieke IPv4-adres met 213.127? Zo ja, dan kan DS-Lite worden omgezet naar IPv4 Only door een moderator.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @W-k
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic en zij kunnen gepaste actie ondernemen.
Wat ook nog wel eens als (nood)oplossing wil werken is een netwerkkabel rechtstreeks op je modem aansluiten.
Vaak wordt dit veroorzaakt door Dual-Stack Lite. Begint het publieke IPv4-adres met 213.127? Zo ja, dan kan DS-Lite worden omgezet naar IPv4 Only door een moderator.
Mijn publieke ip adres begint inderdaad met 213.127.
Goedemorgen en welkom op de Community @W-k 🙂
Bij deze heb ik een aanvraag gedaan voor IPv4 only, binnen nu en 24 uur is deze wijziging verwerkt.
Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.