1
Vraag
2
Reacties
Kemelboy90

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

IPv6 uitschakelen ivm NordVPN.

Hallo daar,

 

Ik heb zojuist NordVPN aangeschaft, alleen ik merk dat SmartDNS(om het buitenlandse Netflix aanbod op de LG smart tv te kijken) het niet wil doen omdat het alleen op IPv4 zou werken. nu staan IPv4 en IPv6 allebei aan op de modem, maar ik kan geen verbinding maken met mijn VPN.

ik kan zelf IPv6 niet uitschakelen, zou een moderator dat willen doen voor mij? 

 

alvast bedankt,

Kamil

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kemelboy90
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ik heb ipv6 op mijn telefoon uitgeschakeld, waarna ik op het Nordvpn portaal mijn smartDNS functie kon activeren, zonder foutmelding. vervolgens op de TV ook ipv6 uitgeschakeld en het het DNS server adres van NordVPN ingevoerd.

dit lijkt tot zover te werken, als er nog iets verandert hoor je het.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Kemelboy90
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Volgens mij heb ik het al op een andere manier voor elkaar gekregen. Als het toch nog niet lukt kom ik hier op terug.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Hoe is dat al gelukt?

Kemelboy90
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ik heb ipv6 op mijn telefoon uitgeschakeld, waarna ik op het Nordvpn portaal mijn smartDNS functie kon activeren, zonder foutmelding. vervolgens op de TV ook ipv6 uitgeschakeld en het het DNS server adres van NordVPN ingevoerd.

dit lijkt tot zover te werken, als er nog iets verandert hoor je het.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic