Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Mark Ziggo, I also encountered the 6in4 speed problem while working from home. Could I exchange my Arris for a Ubee modem?
Ofcourse @xupaddy, a Ubee non-wifi modem is on its way to you. The Arris Connectbox can be returned to us in the same box using the address in my previous post (above).
Hi @Mark Ziggo ,
Internet is super stabiel, geen enkele klachten meer. Dank voor de vervanging van het modem!
Ik kreeg vreemd genoeg vandaag een bericht van jullie dat mijn ‘splinternieuwe’ Connectbox binnen een paar dagen bezorgd wordt en dat mijn huidige modem binnen 14 dagen wordt gedeactiveerd.
Ik heb nog geen track & trace ontvangen, zou jij mij wellicht hier meer over kunnen vertellen? Uiteraard wil ik graag de Ubee behouden, ben momenteel erg tevreden
Groet Felix
Zie hier de email:
Hi @felix_ - De mail kun je als niet verzonden beschouwen. Iedere klant die in de afgelopen tijd een nieuw modem heeft ontvangen heeft dezelfde e-mail gekregen als jij…
Fijn dat de Ubee goed bevalt!
@Mark Ziggo Zou je mij ook een Ubee kunnen sturen?
Tampert2020 wrote:@Mark Ziggo Zou je mij ook een Ubee kunnen sturen?
dit topic gaat niet over het probleem dat @Tampert2020 ervaart https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/connectbox-ruilen-voor-ubee-ubc1318zg-66403
beter om het bij je eigen topic te houden gezien jij last heb van een hoge latency en dit topic gaat over problemen met de ipv6 6in4 tunnel
zo blijft het community overzichtelijk
Er zijn in dit topic meerdere mensen die niet de TS zijn die een Ubee modem hebben aangevraagd. En aangezien er geen medewerker van Ziggo in dat topic reageert dacht ik, ik probeer het hier.
Tampert2020 wrote:Er zijn in dit topic meerdere mensen die niet de TS zijn die een Ubee modem hebben aangevraagd. En aangezien er geen medewerker van Ziggo in dat topic reageert dacht ik, ik probeer het hier.
dat klopt meer die hebben problemen met de ipv6 6in4
en bij jou gaat het over een hoge latency
Goedemorgen,
Ik ben onlangs klant geworden van ziggo internet en ben nu al drie weken aan het stoeien met de nodige support om de bandbreedte van mijn GRE tunnel gelijk te krijgen met de door ziggo geleverde bandbreedte (250/25). Helaas, heeft dat nog niet tot een goed resultaat geleid.
Bij het vinden van dit topic begrijp ik dat ik niet de enige ben 😉
Het zou voor mij denk ik ook fijn zijn als @Mark Ziggo ook mij kan voorzien Ubee modem. Is dat mogelijk Mark?
Groets,
Pieter
@Pittie - Hi Pieter, bij dezen is er een Ubee modem naar je onderweg!
@Mark Ziggo En weer een gelukkige ziggo gebruiker erbij. Dank voor de supersnelle service.
Ik zal het oude/nieuwe modem terugsturen naar eerder genoemd antwoordnummer.
Hi @Mark Ziggo,
Bij mijn ouders nu precies dezelfde symptomen van een overlijdende Cisco EPC3928AD (zoals voor mijn eigen verbinding beschreven in https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/10-15-packetloss-tussen-modem-en-83-83-232-1-52...). Ook daar gebruiken ze tunnels naar HE.net en geen WiFi.
Zou je naar mijn ouders ook een vervangende Ubee UBC1318ZG willen opsturen? Ik heb hun adresgegevens toegevoegd aan de gebruikelijke velden in mijn profiel. We delen een achternaam in jullie klantgegevens 😉
Goedemorgen @Mark Ziggo,
Mijn ouders hebben nu ook dezelfde symptonen van een overlijdende Cisco EPC3928AD (zoals ik vertelde in dit topic: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/10-15-packetloss-tussen-modem-en-83-83-232-1-52.... Ook zij gebruiken geen WiFi, maar wel 6in4. Zou je een vervangende Ubee UBC1318ZG kunnen toesturen, dan doe ik een modem-swap voor ze.
Ik heb hun adresgegevens toegevoegd aan mijn eigen profiel. We delen natuurlijk een achternaam in jullie klantgegevens.
(ik zou zweren dat ik dit verzoek gisteren ook in dit topic heb gepost, maar de post lijkt verdwenen. Spamfilter?)
qqq wrote:Goedemorgen @Mark Ziggo,
Mijn ouders hebben nu ook dezelfde symptonen van een overlijdende Cisco EPC3928AD (zoals ik vertelde in dit topic: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/10-15-packetloss-tussen-modem-en-83-83-232-1-52.... Ook zij gebruiken geen WiFi, maar wel 6in4. Zou je een vervangende Ubee UBC1318ZG kunnen toesturen, dan doe ik een modem-swap voor ze.
Ik heb hun adresgegevens toegevoegd aan mijn eigen profiel. We delen natuurlijk een achternaam in jullie klantgegevens.
(ik zou zweren dat ik dit verzoek gisteren ook in dit topic heb gepost, maar de post lijkt verdwenen. Spamfilter?)
Hey @qqq .
De Ubee modem, die eigenlijk voor de zakelijke markt is, sturen we alleen naar particuliere klanten wanneer we hier noodzaak voor zien.
Als je ouders problemen hebben met hun oude Cisco modem, kunnen ze natuurlijk een nieuw modem ontvangen. Maar ik zie hier niet perse een reden om de Ubee te sturen. Een Connectbox lijkt me hier ook goed, toch?
Overigens; ik mag eigenlijk niets voor je ouders doen, via jou. Zoals je weet zijn de privacyregels sinds een tijdje een stuk strenger. Hebben je ouders de mogelijkheid zelf een nieuw modem aan te vragen? Dit kan, als ze niet op de Community willen komen, uiteraard ook gewoon via de telefoon of chat.
Hoi @Lycke Ziggo,
Fijn dat je zo snel reageert. De reden dat ik direct om een Ubee vraag, is omdat ik inmiddels uit eigen ervaring weet dat de Connectbox problemen geeft met 6in4-tunnels.
Dus we kunnen wel eerst gaan omwisselen naar een Connectbox, vervolgens kan ik problemen gaan melden met 6in4 (waar dit topic over gaat) en daarna omwisselen naar een Ubee. Dat proces heb ik al doorlopen op mijn eigen verbinding. Ik hoopte jullie en mezelf de tijd en het geld te besparen.
Wat betreft de privacyregels; helpt het jou als mijn ouders hier zelf reageren met hetzelfde verzoek?
qqq wrote:Wat betreft de privacyregels; helpt het jou als mijn ouders hier zelf reageren met hetzelfde verzoek?
qqq wrote:Goedemorgen @Mark Ziggo,
Hallo @Lycke Ziggo, kun je het verzoek @qqq behandelen voor ons? We ontvangen inderdaad graag een vervangend Ubee-modem.
Bedankt.
Goedemiddag,
Is het nog steeds mogelijk om een vervangende Ubee modem aan te vragen @Mark Ziggo, hier ook de welbekende problemen met de connectbox en 6in4 🙂
Mvg
Bij dezen @asdfg en @bramjschaap is er een Ubee modem naar jullie onderweg!
Beste Mark,
Ook ik ervaar dezelfde problemen als in deze thread beschreven met de he.net performance met mijn (oude) modem in bridgemode. Zou je mij ook de ubee modem kunnen toesturen waarmee dit kennelijk wordt opgelost?
Ik hoor graag,
Rien
@Rien84564 - Dezelfde problemen zijn het niet, want je hebt geen Connectbox… Maargoed, ik kan je alsnog wel een nieuwe Ubee toesturen ter vervanging van je huidige oude modem. Deze wordt per post bij je thuisbezorgd en het oude modem hoeft niet retour, die mag je inleveren bij een milieupunt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.