Vraag
Reacties
Oplossing
kaywa1945
Level 1

IPv6 naar IPv4

In verband met problemen met mijn NAS en VPN graag de Connect box omzetten naar IPv4. Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet, Karel

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Ipv4 only is nu aangevraagd! Binnen een uur zal het doorgelopen zijn :-). Laat je ons weten of het hierna beter gaat? 

Bekijk in context

0 Kudos
8 Reacties 8
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

een moderator kan dat voor je regelen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

0 Kudos
kaywa1945
Level 1
Topicstarter

Dank voor je reactie. Echter, deze gegevens had ik al ingevuld bij het aanmelden op dit forum. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, binnen een paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Wil je sneller contact met Ziggo?

Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @kaywa1945 . Welkom hier!

Ik ga voor je aan de slag. Om ipv4-only aan te vragen, moet ik eerst een kleine wijziging door laten lopen, voor de aanvraag gedaan kan worden. Ik hou je hier op de hoogte wanneer het gelukt is ^^

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Om wat voor problemen gaat het, trouwens? Wil je hier ook nog even naar kijken? 

0 Kudos
kaywa1945
Level 1
Topicstarter

Dag Lycke,

Voorheen kon ik mijn NAS via een VPN verbinding, vanwaar ook ter wereld, benaderen. Sinds enige tijd lukt dat niet meer. Volgens mijn hard- en software leverancier ligt dat aan de IPv6 verbinding. Deze zou terug gezet moeten worden naar IPv4. Zelf ben ik een digibeet, dus vraag me niet teveel  . Bedankt voor de assistentie.

Groeten, Karel

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Ipv4 only is nu aangevraagd! Binnen een uur zal het doorgelopen zijn :-). Laat je ons weten of het hierna beter gaat? 

0 Kudos
kaywa1945
Level 1
Topicstarter

Dank je Lycke, ik heb weer een IPv4 adres. Mijn soft- en hardware leverancier kan nu verder.

Groeten, Karel