Ik draai al jaren mijn UBEE EVW321B in bridge mode (naar volle tevredenheid). Met daar achter een OpenWRT router die een Hurricane Electric IPv6 tunnel onderhoud. Dat geeft wel wat gedoe met Netflix enzo, dus ben ik aan het kijken of ik de 'native' IPv6 van ziggo aan de praat krijg.
Als ik hier in het forum goed lees lijkt dit met deze oude modem niet mogelijk omdat deze niet meer geupdate wordt en de beste manier om een nieuwe modem te krijgen is hier in het forum te posten, dus bij deze ! Of zou dit wel mogelijk moeten zijn ?
Het tweede probleem lijkt te zijn dat de verbinding last heeft van veel uncorrectable errors, 641538 in 16 dagen lijkt me veel, ik heb een plaatje van de totaal status bijgevoegd. Nu is de splitter hier in de meterkast ook nog van de vorige eeuw, dus misschien moet dat ook vervangen worden ? Ik heb overal de foto's van bijgevoegd. Op Dit moment zit de kabelmodem rechtstreeks op de hoofdaansluiting, misschien moet die achter de versterker ? Maar een korte directe kabel leek mij beter.
Ik ben technisch onderlegd dus het vervangen van de verschillende onderdelen is voor mij geen probleem.
Groeten,
Victor