Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kiteboarder wrote:
Indien mogelijk zou ik graag dual-stack testen in bridge mode.
In landen om ons heen is IPv6 al veel meer ge-adopteerd. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om IPv6 uit te rollen? Er is neem ik aan voor en na de aankondiging in 2012 getest, dus dan moet je nu ondertussen toch wel IPv6 kunnen leveren?
Be rt wrote:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zie, als consument, nog geen voordelen van IPv6 in een internetwereld waar het overgrote deel van het internet niet eens te bereiken is via IPv6.
Be rt wrote:
Kiteboarder in oud UPC gebied is Dual Stack Lite al actief in een aantal nieuwe modems.
Voor oud Ziggo zijn er 10 maanden geleden testers gevraagd voor Full Dual Stack voor klanten die een TC7210 hebben op de Ziggo community.
Hoever de stand van zaken is en in welk tijdspad dit verder uitgerold wordt kan en mag niemand antwoord geven, want de testers hebben een geheimhoudingsplicht en hebben verder geen inzicht in de planning van Ziggo.
Maar dat er iets gebeurd is meer dan duidelijk.:relaxed:
N.N. wrote:
In Telecompaper vandaag een artikel dat vooral Ziggo en KPN sterk achterlopen met de uitrol van IPv6 DualStack, hetgeen tegen bepaalde (internationale) afspraken zou zijn, daar de IPv4-adressen op zijn.
Mark Ziggo wrote:
Snap ik hoor, maar ik heb helaas nog geen antwoord gekregen op je vragen. Ligt inmiddels bij de derde persoon, ik blijf er achteraan mailen!
Koepelorganisatie Digitale Infrastructuur Nederland (DINL), vertegenwoordiger van de partijen die de faciliteiten voor de digitale economie leveren, is evenwel nog niet overtuigd van het belang van IPv6. Volgens DINL is er op dit moment geen nijpend tekort aan IPv4-adressen en ontbreekt daarom een financiële incentive om over te stappen naar IPv6. Wel pleit men voor verder onderzoek naar de risico’s van de trage adoptie, om te voorkomen dat de sector wordt overvallen door ontwikkelingen waar ze niet snel genoeg meer op kan reageren.
RobertKoopman wrote:
Maar dat tekort aan IPv4 adressen horen we al zeker 10 jaar.
Blijkt vooralsnog niet zo te zijn.
RobertKoopman wrote:
Maar dat tekort aan IPv4 adressen horen we al zeker 10 jaar.
Blijkt vooralsnog niet zo te zijn.
caesar wrote:
Het ongelofelijke gebrek aan inzicht, de bekrompenheid, en de domheid die hier uit spreekt is nog wel het ergste. Typisch moderne managers, ze hebben geen flauw benul van van werkgebied van hun bedrijf. Het enige waar ze naar kijken zijn spreadsheets, daarom heet dit ook spreadsheet management.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.