1
Vraag
2
Reacties
Tiessens1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

IPv4 toevoegen

Goedendag,

Afgelopen weekend met uw collega's een aantal maal (3x) geprobeerd IPv4 te activeren/installeren ivm port forwarding, helaas niet gelukt. Mijn abonnement is inclusief IPv4, maar de functionaliteit is niet geactiveerd/ge-upload. Nu is dit op verzoek van Ziggo in het gesprek uit het abonnement gehaald, want dit zou noodzakelijk zijn, waarna het weer toegevoegd zou worden (?). Uit de reacties hier lijkt het een "piece of cake" te zijn en heel duidelijk hoe lang het maximaal duurt. Jammer dat het niet gelukt is, want nu is een externe partij ruim 3 uur bezig geweest met uw collega's met de instellingen en het wachten op de reset, de upload en het wederom contact opnemen.

Om een lang verhaal kort te maken, ik zou graag de IPv4 functionaliteit weer geactiveerd willen hebben, zodat de port forwarding ingesteld kan worden.

Dank, Ties 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17919Posts
  • 1338Oplossingen
  • 6522Likes

Goedemorgen @Tiessens1 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van portforwarding. Op dit moment lukt dat zo te zien niet om dat je modem een IPV6 DS Lite profiel heeft. Ik heb jouw gegevens er even bij gepakt en een IVP4 Only profiel aangevraagd. Binnen nu en uiterlijk 24 uur is de wijziging op het modem doorgevoerd en kun je portforwarding gebruiken op het modem. Als het nog niet gelijk werkt, dien je het modem even opnieuw te starten. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

6 Reacties 6
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9314Posts
  • 570Oplossingen
  • 2418Likes

een moderator kan dat voor je regelen

Tiessens1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Fijn dat hij of zij dat kan. Is er nog verdere actie van mijn kant nodig? Resetten, handmatig opstarten...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70219Posts
  • 4883Oplossingen
  • 19807Likes

Je hebt wel IPv4, alleen je deelt IPv4 adres met anderen, daarom kun je geen port forward toepassen.

Er is verder geen actie van je nodig.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17919Posts
  • 1338Oplossingen
  • 6522Likes

Goedemorgen @Tiessens1 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van portforwarding. Op dit moment lukt dat zo te zien niet om dat je modem een IPV6 DS Lite profiel heeft. Ik heb jouw gegevens er even bij gepakt en een IVP4 Only profiel aangevraagd. Binnen nu en uiterlijk 24 uur is de wijziging op het modem doorgevoerd en kun je portforwarding gebruiken op het modem. Als het nog niet gelijk werkt, dien je het modem even opnieuw te starten. Laat je weten of het gelukt is?

Tiessens1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen Paul,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik wacht het even af en dan meld ik me later.

Groet, Ties

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17919Posts
  • 1338Oplossingen
  • 6522Likes

@Tiessens1 Top! We wachten je terugkoppeling dan even af! 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic