OlgaHoff
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPv4 only aanvraag

Hallo Ziggo,

Willen jullie mijn connectbox op IPv4 Only zetten, zodat ik van portforwarding gebruik kan maken.

Mvrgr. OHM

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49181Posts
  • 3011Oplossingen
  • 10965Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Wil je sneller op IPv4 only?


De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1242Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @OlgaHoff
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Dat kan geregeld worden! Je modem staat momenteel op IPv6 DS Lite, waardoor de optie portforwarding niet in je modem beschikbaar is. Ik heb zojuist het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en 24 uur verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw opstart. Vanaf dat moment kun je de gewenste forwards instellen. Vragen? Stel ze gerust! 🙂

Uitgelicht topic