Hallo Ziggo,
Willen jullie mijn connectbox op IPv4 Only zetten, zodat ik van portforwarding gebruik kan maken.
Mvrgr. OHM
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Wil je sneller op IPv4 only?
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Hi @OlgaHoff
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Dat kan geregeld worden! Je modem staat momenteel op IPv6 DS Lite, waardoor de optie portforwarding niet in je modem beschikbaar is. Ik heb zojuist het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en 24 uur verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw opstart. Vanaf dat moment kun je de gewenste forwards instellen. Vragen? Stel ze gerust! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.