1
Vraag
2
Reacties
Hay Co

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPv4 naast/ipv IPv6

Hopende dat er iemand van Ziggo mee leest,

Ik heb een ipv6 only aansluiting, voor mijn werk moet ik op een whitelist komen voor een aantal applicaties. Echter kunnen deze nog niet allemaal met ipv6 overweg. Is het mogelijk een Ip4 adres naast de IPv6 te krijgen?

Of ander in plaats van een 6 een 4 adres?

 

*****klantnummer verwijderd in verband met privacy*****

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Hay Co, een heel warm welkom op de Ziggo Community! Nu we veel thuiswerken vraagt dat af en toe om een kleine aanpassing, dit is gelukkig zo geregeld. Ik heb IPV4 only voor je aangevraagd. Binnen 24 uur is deze wijziging doorgevoerd en kun je aan de slag. 

 

Ik heb je klantnummer uit je post verwijderd, je berichten zijn openbaar. Je postcode en huisnummer in je profiel zijn alleen zichtbaar voor moderatoren. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Geen IPv4 adres hebben is onmogelijk, IPv6 only bestaat niet bij Ziggo, die moet je hebben, anders zou je 2/3 van de wereld niet kunnen bereiken die nog geen IPv6 heeft.

 

Maar het kan ook een gedeeld IPv4 adres zijn en dan kun je IPv4 only krijgen.

Een Ziggo moderator kan je op IPv4 only zetten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Hay Co, een heel warm welkom op de Ziggo Community! Nu we veel thuiswerken vraagt dat af en toe om een kleine aanpassing, dit is gelukkig zo geregeld. Ik heb IPV4 only voor je aangevraagd. Binnen 24 uur is deze wijziging doorgevoerd en kun je aan de slag. 

 

Ik heb je klantnummer uit je post verwijderd, je berichten zijn openbaar. Je postcode en huisnummer in je profiel zijn alleen zichtbaar voor moderatoren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic