1
Vraag
2
Reacties
Agilo

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

IPv4 instellen voor port forwarding

Kan mijn Connectbox Giga ingesteld worden op IPv4 zodat ik port forwarding kan gebruiken?

 

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Agilo en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp uit je bericht dat je op dit moment niet gebruik kunt maken van Port Forwarding omdat jouw modem een IPV6 DS LIte profiel heeft. Ik zorg ervoor dat het modemprofiel binnen nu en uiterlijk 24 uur wordt omgezet naar IPV4 Only zodat je gebruik kunt maken van Port Forwarding (en andere geavanceerde router functies). Laat je onder dit topic weten of het gelukt is?

Bekijk in context

4 Reacties 4
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zorg ervoor dat je postcode en huisnummer in je profiel heb staan ? 🙂

 

dan kan een ziggo moderator dit voor je regelen zodra ze langskomen meestal binnen 1-2 werkdagen

 

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Agilo en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp uit je bericht dat je op dit moment niet gebruik kunt maken van Port Forwarding omdat jouw modem een IPV6 DS LIte profiel heeft. Ik zorg ervoor dat het modemprofiel binnen nu en uiterlijk 24 uur wordt omgezet naar IPV4 Only zodat je gebruik kunt maken van Port Forwarding (en andere geavanceerde router functies). Laat je onder dit topic weten of het gelukt is?

Agilo
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is helemaal goed gekomen. Dank je wel!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Agilo Kijk aan! Super dat het is goedgekomen. 😉 Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic