1
Vraag
2
Reacties
rozzen

Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

IPv4 aanvraag in verband met port forwarding Connectbox

Beste Ziggo,

 

Ik zou ook graag een IPv4 profiel willen hebben om port forwarding te kunnen doen.

het lukt geloof ik niet met ipv6 waar ik nu volgens mij op zit

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3092Posts
  • 539Oplossingen
  • 667Likes

Goedemiddag @rozzen,

Begrijpelijk verzoek als je gebruik wil maken van port forwarding. Met een IPv6 profiel lukt dat instellen inderdaad niet.

Ik heb je daarom omgezet naar een IPv4 profiel. Volgens de theorie gebeurt die omzetting in 24 uur, maar we zien dat de aanvraag in praktijk vrij snel doorloopt. Reset het modem daarom gerust eens.

Succes met instellen, in dit topic vind je goede aanvullende tips 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 13984Posts
  • 861Oplossingen
  • 5641Likes

Indien port forwarding niet zichtbaar is in de webinterface, dan is Dual-Stack Lite actief en moet dit omgezet worden naar Full Dual-Stack of IPv4 Only. Als je de pagina wel ziet, dan speelt er iets anders.

rozzen
topicstarter
Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

het is bij mij niet zicht baar

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 13984Posts
  • 861Oplossingen
  • 5641Likes

Helder, ik heb het verzoek voor omzetten neergelegd bij de moderators (Ziggo-medewerkers), zij kunnen dit voor je uitvoeren.

rozzen
topicstarter
Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

oke goed dank

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3092Posts
  • 539Oplossingen
  • 667Likes

Goedemiddag @rozzen,

Begrijpelijk verzoek als je gebruik wil maken van port forwarding. Met een IPv6 profiel lukt dat instellen inderdaad niet.

Ik heb je daarom omgezet naar een IPv4 profiel. Volgens de theorie gebeurt die omzetting in 24 uur, maar we zien dat de aanvraag in praktijk vrij snel doorloopt. Reset het modem daarom gerust eens.

Succes met instellen, in dit topic vind je goede aanvullende tips 🙂

rozzen
topicstarter
Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

het werkt in middels dus bedankt voor je hulp

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic