1
Vraag
2
Reacties
Michel E.

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPv4 Only

Ik ben al een tijdje opzoek om de port forwarding functie (voor het gamen) in mijn Connectbox DS-Lite te krijgen maar deze staat alleen op een IPv6 ingesteld hoe kan ik deze omzetten naar een IPv4 Only

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Michel E.
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Met IPv6 DS Lite is deze optie in het modem inderdaad niet beschikbaar.Ten behoeve van portforwarding kunnen wij het profiel op je modem configureren naar IPv4 Only. Bij deze heb ik dit gelijk in gang gezet. Binnen nu en maximaal 24 uur is dit verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor uit zichzelf opnieuw opstart. Je kunt vervolgens de gewenste forwards instellen! 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Michel E.
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

die gegevens had ik allemaal al ingevuld 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Michel E.
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Met IPv6 DS Lite is deze optie in het modem inderdaad niet beschikbaar.Ten behoeve van portforwarding kunnen wij het profiel op je modem configureren naar IPv4 Only. Bij deze heb ik dit gelijk in gang gezet. Binnen nu en maximaal 24 uur is dit verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor uit zichzelf opnieuw opstart. Je kunt vervolgens de gewenste forwards instellen! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic