Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
sicco92
Level 1

IPv4 + IPv6 mogelijk op Arris Connect Box?

Goedemiddag!

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om IPv4 én IPv6 tegelijk werkend te krijgen op de Arris Connect Box. Ik woon in voormalig Ziggo gebied, en ik heb gelezen dat het daar mogelijk zou moeten zijn. Toen ik echter net een medewerker van de klantenservice sprak, wist zij van niets, maar ze adviseerde mij om het hier nog eens te vragen.

Ik heb nu DS-lite, waardoor ik uitgaand wel IPv4 en IPv6 kan gebruiken. Helaas werkt dat ingaand niet, want ik wil graag een poort open zetten voor een eigen servertje en de optie portforwarding is niet te vinden. Ik zou echter wel graag beide willen blijven gebruiken.

Hoe kom ik er achter of full Dual-Stack mogelijk voor mij is?

Alvast bedankt!
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Francois83
Level 11
het is niet mogelijk
het enige wat kan is IPv4 alleen of IPv6 DS-Lite
echter kan dit als je in een voormalige Cassema / Ziggo gebied woont allen via de klantenservice
woon je in een UPC gebied dan kan dat via de modem

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Francois83
Level 11
via http://192.168.178.1 inloggen met de wachtwoord van je modem
en dan in de linke kolom Informatie en dan zie je bij Internet informatie IPv6 DS-Lite status
0 Kudos
sicco92
Level 1
Topicstarter
Dank voor je reactie!

Op die pagina staat 'IPv6 DS-Lite status: Ingeschakeld'. Ik zie geen mogelijkheid om dit uit te schakelen. Weet je of dat überhaupt mogelijk is in het modem zelf?
0 Kudos
Francois83
Level 11
het is niet mogelijk
het enige wat kan is IPv4 alleen of IPv6 DS-Lite
echter kan dit als je in een voormalige Cassema / Ziggo gebied woont allen via de klantenservice
woon je in een UPC gebied dan kan dat via de modem
0 Kudos
Ga naar reactie