Als ik iptv inschakel en ik heb vpn actief (inmiddels met cyberghost en surfshark abbo geprobeerd) krijg ik geen verbinding, alsof de verbinding geblokt wordt door ziggo (de helpdesk vertelde me dat alles goed stond ingesteld en dat vpn geen probleem zou moeten zijn)
ik ben verder een leek, doe ik iets verkeerd, waarom krijg ik met vpn geen verbinding?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ondertussen verder gelezen op web, en heb het advies gevolgd om de provider van de iptv te contacten… en nu is het opgelost, nadat hij vpn toegang heeft gegeven…. Dus opgelost👍
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
"Als ik iptv inschakel"
Welke IPTV schakel je in?
Vpn's worden actief geblokkeerd door alle streaming diensten, men kan namelijk niet zien uit welk land de oorspronkelijke aanvraag komt. De helpdesk heeft je verkeerd voorgelicht.
Met de formuler z10 pro box
Ondertussen verder gelezen op web, en heb het advies gevolgd om de provider van de iptv te contacten… en nu is het opgelost, nadat hij vpn toegang heeft gegeven…. Dus opgelost👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.