De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Modem restart gegeven maar IPV6 laat nog op zich wachten, werkt dus niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geen probleem meer, modem moest even langer van de stroom af na restart.
Bij tweede keer dikke 120 seconden van de stroom af gehad en na het opstarten van de modem, duurt lang, werkte het.
Eigen router en devices binnen mijn netwerk hadden geen enkel probleem.
Welk modem heb je in gebruik?
En staat die in bridge?
Geen probleem meer, modem moest even langer van de stroom af na restart.
Bij tweede keer dikke 120 seconden van de stroom af gehad en na het opstarten van de modem, duurt lang, werkte het.
Eigen router en devices binnen mijn netwerk hadden geen enkel probleem.
TOP, dank voor je update, dat kan anderen ook weer op weg helpen.🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...