Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedendag,
Van mijn werkgever moet ik IPV6 uitzetten. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit moet doen?
Bas
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Balgooy Nee hoor, gaat allemaal automatisch 🙂
Het is nu omgezet en ik kan je dan ook met zekerheid zeggen dat IPv6 nu uit staat. Wil je deze test nogmaals doen?
een moderator kan dat voor je regelen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Hi @baszwolle
Goed dat je je gegevens al in je profiel had verwerkt! Ik ben er direct ingedoken, maar ik zie dat je al een IPv4 adres hebt! Wat gaat er precies fout en waarvoor moet het IPv6 gedeelte uitgeschakeld worden?
Hoi
Ik mag ook geen ipv6 hebben vanaf as maandag. Zou het bij mij ook uitdunnen?
Hallo @Balgooy , Welkom op de Ziggo Community!
Uiteraard kunnen wij dat voor je regelen. Voordat ik deze aanpassing kan doorvoeren, moet ik even iets aanpassen in jouw abonnement. Hiervan krijg je waarschijnlijk een bevestiging per mail. Schrik daar dus niet van 😉
Vervolgens kan ik de IPv4 voor je activeren.
@Jiri dat zou fijn zijn. Maar wat wordt er dan verandert in mijn abonnement ?
@Balgooy Er stond een oude IPv4 abonnementsregel in, deze moest ik eerst opzeggen. Dit heb ik inmiddels gedaan en ik kan nu weer IPv4 voor je bestellen. Binnen een uur wordt dit geactiveerd. Je krijgt per mail nog even een bevestiging.
@Jiri en moet ik zelf nog iets doen ? Modem reset of iets anders?
In de mail van mijn werkgever staat het volgende:
@Balgooy Nee hoor, gaat allemaal automatisch 🙂
Het is nu omgezet en ik kan je dan ook met zekerheid zeggen dat IPv6 nu uit staat. Wil je deze test nogmaals doen?
@Jiri ik neem aan dat ze dit bedoelen. Zie bijlage. Dankjewel voor je hulp
Daar ga ik wel vanuit @Balgooy
Graag gedaan!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...