1
Vraag
2
Reacties
Arneve

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPV6 uitschakelen

Goedenavond,

 

Graag wil ik port forwarding mogelijk maken in mijn Connect Box. Ik begreep dat hiervoor IPv6 moet worden uitgeschakeld en dat deze aanvragen veelal via dit forum verlopen, dus bij dezen. 

 

Bij voorbaat bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen  @Arneve en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Het klopt dat je modemprofiel aangepast moet worden op het moment dat je niet de portforward optie terugziet in de modemrouter general user interface (GUI). Op dit moment heeft jouw modem zo te zien ook een IPV6 DS Lite profiel Ik zorg ervoor dat dit wordt omgezet zodat je gebruik kunt maken van portforwarding. Binnen nu en uiterlijk 24 uur moet het werken. Laat je het weten zodra het werkt?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Arneve 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Een moderator kan dit voor je regelen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen  @Arneve en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Het klopt dat je modemprofiel aangepast moet worden op het moment dat je niet de portforward optie terugziet in de modemrouter general user interface (GUI). Op dit moment heeft jouw modem zo te zien ook een IPV6 DS Lite profiel Ik zorg ervoor dat dit wordt omgezet zodat je gebruik kunt maken van portforwarding. Binnen nu en uiterlijk 24 uur moet het werken. Laat je het weten zodra het werkt?

Arneve
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de goede en snelle service, Paul! Alles lijkt goed te werken, mochten er problemen voordoen laat ik het hier weten!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic