1
Vraag
2
Reacties
mverhaert

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

IPV6 uitschakelen

Beste ziggo,

 

Zouden jullie mijn IPV6 voor het thuisnetwerk uit willen zetten.

Voor mijn werk moet ik via VPN inloggen, echter als ik naar (interne) websites ga ziet hij mijn ipv6 adres in plaats van het ipv4 adres van de VPN, waardoor Cloudflare zegt dat de website niet benaderbaar is vanaf buitenaf.

Alvast bedankt!

 

met vriendelijke groet,

Mike

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

En bij deze het seintje @mverhaert.  Binnen nu en maximaal 24 uur beschikt je modem over het IPv4 only profiel. Ook nu kan het modem weer opnieuw gaan opstarten, maar dit is dan gelijk het signaal dat de wijziging is verwerkt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mverhaert
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Zeker kan ik dit voor jou realiseren. Om dit bij jou in orde te maken moet ik eerst het oude profiel op je modem verwijderen. Dit heb ik in werking gezet. Het modem kan hierdoor opnieuw opstarten, schrik niet! Zodra deze handeling is verwerkt dan kan ik het IPv4 profiel op je modem configureren. Uiteraard krijg je van mij een seintje zodra ook stap 2 is uitgevoerd! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

En bij deze het seintje @mverhaert.  Binnen nu en maximaal 24 uur beschikt je modem over het IPv4 only profiel. Ook nu kan het modem weer opnieuw gaan opstarten, maar dit is dan gelijk het signaal dat de wijziging is verwerkt.

mverhaert
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia,

 

Dank voor het aanpassen van het profiel.

Ik kan bij deze bevestigen dat ik nu geen ipv6 adres meer krijg.

 

met vriendelijke groet,

Mike

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic