Vraag
Reacties
Oplossing
stapff
Level 1

IPV6 uitschakelen

Hallo,

Graag wil ik dat de IPv6 op mijn modem (Connect Box) wordt uitgeschakeld, dit omdat hierdoor mijn zakelijke VPN connectie niet goed werkt. Via de Ziggo Servicedesk ben ik doorverwezen naar deze community.

De IPv4Only lijkt al ingesteld, maar IPv6 blijkt nog actief.
Kan dit worden nagekeken?

Bedankt.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @stapff

Het heeft iets meer voeten in de aarde gehad, maar bij deze dan een positieve update! Ik heb zojuist het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. Schrik niet als jouw modem hierdoor uit zichzelf opnieuw opstart 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @stapff en welkom hier op de Community! 

Dat kan zeker voor je worden nagekeken 🙂 Om ervoor te zorgen dat IPv4 Only actief komt te staan, moet dit opnieuw worden ingesteld. Hier gaat 24 uur overheen, morgen zal ik opnieuw IPv4 only voor je toevoegen en dan staat het juist. Ik laat het hier weten zodra dit is gedaan!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @stapff

Het heeft iets meer voeten in de aarde gehad, maar bij deze dan een positieve update! Ik heb zojuist het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. Schrik niet als jouw modem hierdoor uit zichzelf opnieuw opstart 🙂

0 Kudos
Ga naar reactie