1
Vraag
2
Reacties
hdrooze

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPV6 omzetten naar IPV4

Zou het ipv6 naar ipv4 voor mij omgezet kunnen worden zodat ik de mogelijkheid krijg om te portforwarden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @hdrooze,

Welkom op de community van Ziggo! Bij deze heb ik dit gelijk in gang gezet. Binnen nu en maximaal 24 uur is dit verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor uit zichzelf opnieuw opstart. Je kunt vervolgens de gewenste forwards instellen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @hdrooze,

Welkom op de community van Ziggo! Bij deze heb ik dit gelijk in gang gezet. Binnen nu en maximaal 24 uur is dit verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor uit zichzelf opnieuw opstart. Je kunt vervolgens de gewenste forwards instellen.

hdrooze
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk dank voor de hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic