Wie binnen Ziggo kan er voor zorgen dat mijn IPV6 uitgeschakeld wordt? Ik wil/MOET IPV4 only. @Cecilia ??
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@C.Hessing schreef:
Wie binnen Ziggo kan er voor zorgen dat mijn IPV6 uitgeschakeld wordt? Ik wil/MOET IPV4 only. @Cecilia ??
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @C.Hessing
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Jouw noodkreet is luidkeels ontvangen! Ik help je hier graag bij. Helaas heb je nog geen adresgegevens ingevuld in jouw Community profiel, waardoor ik nog niet aan de slag kon gaan. Wil je deze gegevens aanvullen en mij een seintje geven? 🙂
Done 🙂
Super @C.Hessing. Ik moet het oude profiel op je modem eerst verwijderen. Dit heb ik zojuist gedaan en is binnen maximaal 1 uurtje verwerkt. Schrik niet als je modem opnieuw opstart. Zodra dit profiel is verwijderd, dan kan ik het nieuwe profiel met IPv4 Only voor je activeren. Uiteraard krijg je van mij een seintje als dit gedaan is 🙂
En hierbij mijn seintje @C.Hessing. Ik heb het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt.
Je bent een topper. Dank je wel. 🙂
Misschien, als het mag, nog wel een aanmerking.
NIEMAND bij de helpdesk (telefonisch) kan je hierbij helpen. Zou het niet handig zijn, dat ze bij de telefonische helpdesk weten dat het wel degelijk mogelijk is om IPV4 only in het modem te plaatsen?!
Dat scheelt een hoop telefoontjes en frustratie van beide kanten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.