1
Vraag
2
Reacties
C.Hessing

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IPV6 Uitschakelen

Wie binnen Ziggo kan er voor zorgen dat mijn IPV6 uitgeschakeld wordt? Ik wil/MOET IPV4 only. @Cecilia ??

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8214Posts
  • 313Oplossingen
  • 3251Likes

@C.Hessing  schreef:

Wie binnen Ziggo kan er voor zorgen dat mijn IPV6 uitgeschakeld wordt? Ik wil/MOET IPV4 only. @Cecilia ??


Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info




Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @C.Hessing
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Jouw noodkreet is luidkeels ontvangen! Ik help je hier graag bij. Helaas heb je nog geen adresgegevens ingevuld in jouw Community profiel, waardoor ik nog niet aan de slag kon gaan. Wil je deze gegevens aanvullen en mij een seintje geven? 🙂

C.Hessing
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Done 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Super @C.Hessing. Ik moet het oude profiel op je modem eerst verwijderen. Dit heb ik zojuist gedaan en is binnen maximaal 1 uurtje verwerkt. Schrik niet als je modem opnieuw opstart. Zodra dit profiel is verwijderd, dan kan ik het nieuwe profiel met IPv4 Only voor je activeren. Uiteraard krijg je van mij een seintje als dit gedaan is 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

En hierbij mijn seintje @C.Hessing. Ik heb het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. 

C.Hessing
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Je bent een topper. Dank je wel. 🙂

C.Hessing
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Misschien, als het mag, nog wel een aanmerking.

NIEMAND bij de helpdesk (telefonisch) kan je hierbij helpen. Zou het niet handig zijn, dat ze bij de telefonische helpdesk weten dat het wel degelijk mogelijk is om IPV4 only in het modem te plaatsen?!
Dat scheelt een hoop telefoontjes en frustratie van beide kanten.