1
Vraag
2
Reacties
SkGreenLabel

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

IPV4 uitgeschakeld op de Ziggo Connectbox en eigen router. Interface router is vervolgens niet meer te benaderen.

Ik heb thuis een 2de router staan met dhcp aan en op de connect box ipv4 uitgeschakeld om wat te testen. Daarna op de 2de router weer uitgeschakeld. Nu kan ik niet meer inloggen op de router dat deze alleen nog ipv6 adressen uitdeeld. Hoe kan ik nu weer inloggen om ipv4 aan te zetten? 

23 Reacties 23
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

@DennyW

Foei Han!

Wel het best antwoord aangaande perikelen voor Pi-Hole, maar NIET het best antwoord voor dit Topic! (TS startte dit topic i.v.m. bereikbaarheid web-interface bij gedeactiveerde IPv4 ondersteuning.)

Tsja, ik was ff het spoor bijster, door het inschuiven van IPv6 en PI-Hole. Sorry, je hebt gelijk. Het beste antwoord heb je inmiddels al te pakken, zag ik. Pfff. Mij kan je niks meer maken .

Een dom vraagje misschien.
Hoe krijg je die strikethrough/doorstreping voor elkaar van:
Kandidaat voor het beste antwoord.

Met Copy/Paste vanuit een andere Tekstverwerker?

 

DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
hanh wrote:

Een dom vraagje misschien.
Hoe krijg je die strikethrough/doorstreping voor elkaar    ?

 

Bij de vorige forum-omgeving werd aangegeven welke BBCode’s je kon gebruiken. Zelfs met voorbeelden erbij. Die codes werken met vierkante haken. Niet alleen vet, cursief enz. kan je aangeven, maar ook kleur! Het handige is ook dat je die code al in je concepttekst (tekstverwerker) zou kunnen invoegen. 
Voorbeelden intikken kan hier wat lastig worden want dan zal ik moeten zien hoe die te escapen. (Zal wel met \ gaan. Even testen: \[s\] test \[/s\] . Ziet er niet uit!).  Daarom gemakshalve deze link met voorbeelden in de kolom BBcode.

s =  strike = = => aanvang met s tussen vierkante haken en afsluiten met /s tussen haken.

PS: kunnen escapen is soms noodzakelijk bij b.v. MAC-adressen. Enkele combinaties van dubbelepunt gevolgd door een teken geven dan ongevraagde emoticons.

 

***EDIT***

In de oorspronkelijke voorbeelden werd ook goed aangegeven hoe je genummerde lijsten of lijsten met bullets moest maken. Zou mooi zijn als de instructies weer terugkomen. Is vooral handig als je wat uitgebreidere teksten met uitleg enz. wilt maken. Kan je eerst je verhaal concipiëren op je tekstverwerker. 

 

DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

@hanh

Op een andere site vond ik nog een tip hoe je de haken in BBcode kan laten zien.

tip (zonder voorbeeld want dat gaat niet goed / zelf even de link bekijken):
-Putting BBCode inside other BBCode tags makes the BBCode show up instead of the output
-Putting brackets inside other brackets escapes the bracket

Even testen:

""

"[[]i[]]"

**EDIT**
De eerste tip lijkt te werken (! na eerst de post op te slaan, pagina opnieuw laden en daarna bewerken te kiezen!); de tweede niet.

 

Nu testje sub- en superscript:

faalt!

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

@DennyW 
Thanks. Laat maar liggen, joh. Who cares, buiten jou en mij? Ik snap het en probeer nog wel eens wat, als ik denk het een keer nodig te hebben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic