Erix1966
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IP4 only instellen

Beste, wie kan mijn connectbox instellen op IP4 only. Mis nu de optie port forwarding doordat connectbox op IP6 only staat

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @Erix1966
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Daar kan ik je bij helpen! Momenteel staat je modem ingesteld op IPv6 DS Lite, waardoor de optie om forwards in te stellen greyed out is. Zoals je zelf al aangeeft moet hiervoor inderdaad IPv4 Only geactiveerd worden. Bij deze heb ik dit voor je geregeld. Binnen nu en maximaal 24 uur is het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only en heb je de mogelijkheid om de gewenste forwards in te stellen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49225Posts
  • 3017Oplossingen
  • 10985Likes

Je hebt wel een IPv4 adres, maar dat deel je met anderen, waardoor je geen port forward in kunt stellen.

Dit heet Dual Stack Lite.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @Erix1966
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Daar kan ik je bij helpen! Momenteel staat je modem ingesteld op IPv6 DS Lite, waardoor de optie om forwards in te stellen greyed out is. Zoals je zelf al aangeeft moet hiervoor inderdaad IPv4 Only geactiveerd worden. Bij deze heb ik dit voor je geregeld. Binnen nu en maximaal 24 uur is het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only en heb je de mogelijkheid om de gewenste forwards in te stellen. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic