Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hondje wrote:Als je op internet kunt is het modem actief, de activatie vind normaal gesproken plaats zodra je het modem de eerste keer aansluit op ons netwerk.
Mark Ziggo hoe kan ik zien of ik al geaktiveerd ben?
hondje wrote:Deze vraag snap ik niet helemaal, wil je wifi op het nieuwe modem uitschakelen of op een ander apparaat?
Staat wifi wel uit ?
hondje wrote:Dat klopt, dat is normaal, zie de uitleg in dit topic.
Ten eerste, Mark: Voor de duidelijkheid: Router start op; 3 groene leds waarvan wifi led na enige tijd uitgaat :-(.
hondje wrote:Dat wifi daar roodgekluerd is kan aan één van de apparaten thuis liggen, je ziet bij de verbonden apparaten daaronder ook welk apparaat dat betreft. Vaak staat er een apparaat aan, maar heeft die de wifi in een soort slaapstand staan waarmee de snelheid zeer beperkt is. Dat is een trage verbinding, maar het is geen probleem.
In de instellingen van router staat ook idd wifi op rood: 'fout'. Maar mijn apparaten op wifi hebben allemaal verbinding (cam's, smartphones, tabs , Raspberry Pi's etc) ja wonderlijk !
PietE wrote:Hi Piet, dat zit hem vooral in de wifi standaard die het modem ondersteunt en het aantal downstream docsis kanalen.
Wat is de meerwaarde van een Connectbox tov het Cisco modem?
N.N. wrote:
Hallo rpd,
bij dit modem kun je wel degelijk de ip-range wijzigen d.m.v. de laatste 2 octets, zie bijgaande printscreen:
Het is wel verstandig je nieuwe modem te activeren, anders doet Ziggo dat automatisch voor je binnen uiterlijk 14 dagen.
Succes.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.