Vraag
Reacties
Zigboy
Level 2

IP geblokkeerd bij Ziggo Webmail?

Sinds vandaag werken mijn 2 email-adressen niet meer. Als ik op de webmail wil inloggen krijg ik bij het eerste mailadres de foutmelding "Inloggen vanaf dit IP-adres is tijdelijk niet mogelijk vanwege eerder misbruik. Probeer het morgen nog een keer."

Bij het tweede mailadres krijg ik bij inloggen de melding: "403 ERROR
The request could not be satisfied.
Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation. "

Wat kan er aan de hand zijn?

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
7 Reacties 7
tobiastheebe
Level 20

Maak je gebruik van een VPN? Op bijvoorbeeld www.whatismyipaddress.com zou je 'Ziggo B.V.' moeten zien als ISP.

0 Kudos
Zigboy
Level 2
Topicstarter

Nee, geen VPN...

 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20

In dit geval kun je het beste contact opnemen met abuse@ziggo.nl vanaf een niet-Ziggo-mailadres.

0 Kudos
Zigboy
Level 2
Topicstarter

Opgelost! Dank voor de reactie!

amvih
Level 11

Het is wel handig, voor anderen die hetzelfde overkomen misschien om ook te melden wat nu de oplossing was?

0 Kudos
Zigboy
Level 2
Topicstarter

Je hebt gelijk. Ik heb een oude Mac die ik soms gebruik voor grafische dingen. Bij het opstarten heb ik Mail gestart. Vervolgens werd gevraagd om mijn Apple-account te activeren. Dat heb ik genegeerd. Ik vermoed dat Ziggo vervolgens gedacht heeft dat mijn mail-account gehackt was en daarom mijn account voor een dag geblokkerd heeft. De andere dag werkte mijn webmail weer en heb ik direct ook mijn wachtwoorden vernieuwd. Zoals gezegd is het probleem opgelost.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19

het beste kun je de e-mail helemaal van die oude mac verwijderen

0 Kudos