Vorige modem (2jr gehad) had flink haperingen en na diverse keren bellen éindelijk 1 mannetje die wel snapte wat er aan Ziggo kant moest gebeuren.
Nu na bijna 3 maanden zeer slecht internet bekabeld of wifi maakte niet uit (los issue dus van camera) of ik dan maar voor een nieuw modem wilde gaan. Nee eigenlijk niet. Maar die wordt als enige 'vergoeding' naar binnen geduwd. De tering als ik dit had geweten no way! Gekte dit. Absurd!
Gelijk geen camera meer via MOBIEL. Oud modem nog geprobeerd, helaas. Mee non actief? Of van de wap door?
Vervolgens volledige update weer gedaan van camera via laptop. Niks. Later maar fabrieksinstellingen op camera gegooid. Zeker weten dat alles eraf is. Ook nog wifi ww aangepast zodat modem niet camera kan claimen. Camera heeft altijd aangesloten gezeten via ethernet op modem. Ook nu. (Ja ook zonder kabel alles wel gedaan) no difference.
En betreft IP adressen valt niet aan te passen op modem.Halve middag alweer mee bezig geweest samen met beetje hulp van makers camera.
Kwestie van poorten zoeken. Maar dat staat dus gelijk. Camera instellingen en modem instellingen exact hetzelfde. Iets gaan blokkeren aan internet toegang op modem lijkt me niet de oplossing.
Alles in camera staat open. Enabled. Tig dingen IP MAC poort trigger etc en andere instellingen nu geprobeerd. Zelfs het IP van mobiel op modem (omdat modem die dus kent en alleen die accepteert) ingesteld en dan kent t modem die ineens niet. Vandaar eerdere bericht kunt geen modem & (origineel apparaat) IP instellen.
De app al 3x verwijderd. Camera nog eens extra reset gedaan Na fabrieksinstellingen. Want na fabrieksinstellingen helemaal geen camera meer.
Hell dit. Krankzinnig dat dit zo moet. Blijf doorploeteren, maar simpel gezegd. De nieuwe modems van ziggo houden je camera HOSTAGE op je wifi-netwerk.
Daarvoor met vorige modem het issue dat nieuwe android telefoon constant eruit gedrukt werd. Als vriend met iPhone aankwam volle 585 ontvangst. Dus dat Ziggo aankwam met nieuwe modem want die oude kon wel es moeilijk doen met Apple... ik kon niet duidelijk genoeg zijn.en nog luisteren & lezen ze NIET. Zelfs foto's toegevoegd daarvan.
Ook geprobeerd met mobiel netwerk op Iphone van vriend app camera installeren en check of dat mobiel iets doet. Nope.
Alleen op de wifi. En again ik heb expres Wifi wachtwoord aangepast en Niet geïnstalleerd/ ingesteld op camera app!!!
Dus eer er iets terugkomt met heb je zus en zo gedaan.... probably yup.
Maar alles met foto's en volledig nog verder uittypen... ben zo al 5 maanden bezig met Ziggo. Nu dan net weeeeeeeer volgend issue.
Voor internet issues, heel veel ZiggoGo issues. App of internet. Serieus non-stop gedoe met ziggo. Insane.
Ziggo heeft dit gewoon te fixen en snel! Heb serieus boekwerk aan gedoe Ziggo.
Zoals Vodafone zei; hun moeten gewoon checken naar instellingen van het vorige modem. Ja en vooral LEZEN eer ze reactie sturen. Bah!!!
Die zijn echt vd zotte. Rommel morgen weer verder en wat er evt fout gaat aan modem is dan voor t risico van Ziggo. Veelal ook omdat ze niet reageren met dit issue. Niks. Hartstikke gek!
Te vermoeiend en kost echt zoveel uren uit je dag en nacht!. Misselijkmakend.
Als ik niet bij mijn beveiliging kan van t huishouden dan weet ik wel wie aansprakelijk gehouden wordt in dergelijk geval.....ziggo.