1
Vraag
2
Reageer en help mee
AvO2021

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IP-adres met slechte reputatie herstellen

Wie kan mij helpen met het invullen van het geleverde formulier via onderstaande link.
https://csi.cloudmark.com/en/reset/?ip=82.73.110.116

Helaas is mijn ip adres een slechte reputatie opgelopen en dit kan verholpen worden door het invullen van dit formulier. Maar in het formulier wordt gevraagd om het Domein naam in de vullen en en exacte SMTP 5xx error string received, maar ik heb geen enkel idee wat hier mee bedoeld wordt.

Advies hierover is zeer welkom.

Groet Arnold

AvO2021_1-1631200140819.png

 

 

6 Reacties 6
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Even terug naar de aanleiding. Hoe kom je erbij om dit in te vullen? Heb je ergens een melding gehad?

De vragen zijn bedoeld voor mailservers, en die heb je niet op dit IP neem ik aan.

AvO2021
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Efok.

 

Ik heb deze actie gekregen van Ziggo nadat ik contact gehad heb met Ziggo ivm met problemen met mijn mail.

 

Beste meneer, mevrouw van opstall,

Ons is gevraagd om te kijken waarom uw email berichten bij andere in de spamfolder belanden. Dit komt omdat uw IP adres een slechte reputatie heeft opgelopen. U dient een formulier in te vullen om deze slechte reputatie op te heffen. U kunt deze bereiken via onderstaande link.
https://csi.cloudmark.com/en/reset/?ip=82.73.110.116

Met vriendelijke groet,

Team Abuse

 

DuncanGabrielse

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan je die antwoordvelden niet gewoon leeglaten, of geeft het dan een foutmelding?

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Domein naam is ziggo.nl als je een @Ziggo.nl email adres gebruikt.

Maar volgens mij zijn dit geen verplichte velden.

 

Een slechte reputatie heb je ergens door opgelopen, misschien malware op een apparaat?

Ik vind dit wel een beetje vreemde gang van zaken, temeer daar het feitelijk dynamische ip's zijn. Die zijn van Ziggo en die horen dat feitelijk voor je op te lossen als het om ziggo mail gaat.

 

Ik twijfel er aan of Cloudmark aan dat verzoek gevolg gaat geven, maar goed, niet geschoten is altijd mis.

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Ik vind het ook een vreemd verhaal, het lijkt me dat abuse dit zelf kan fiksen, ipv dit aan een klant over te laten.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Arnold
Deze vragen kun je het beste even neerleggen bij mijn collega's van de afdeling abuse 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic