1
Vraag
2
Reacties
BBlazer

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IP adres DHCP range Sagecom aanpassen

Kan een moderator mijn ip adres aanpassen van mijn box van 192.168.178.1 naar 192.168.1.1

255.255.255.0

 

Dan werken al mijn servers, camera's weer. 

Dank voor u moeite! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @BBlazer, welkom hier!

Zeker kan ik dit verzoek voor je indienen. Bij deze heb ik het verzoek ingediend, zodat je de gewenste IP-Range en subnet kan aanpassen in je modem. In het algemeen is dit binnen 2 werkdagen verwerkt, maar uiteraard krijg je van mij een terugkoppeling als de aanpassing is verwerkt. Vervolgens kun je dan na een herstart van het modem de gewenste instellingen in je modem aanpassen.

Bekijk in context

21 Reacties 21
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic en kan je verzoek doorsturen naar InHome Engineering, zij kunnen vervolgens het subnet 192.168.1.0/24 voor je vrijgeven. Daarna kun je zelf de DHCP-scope aanpassen.

Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar.

BBlazer
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Postcode en huisnummer is nu ingevuld! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @BBlazer, welkom hier!

Zeker kan ik dit verzoek voor je indienen. Bij deze heb ik het verzoek ingediend, zodat je de gewenste IP-Range en subnet kan aanpassen in je modem. In het algemeen is dit binnen 2 werkdagen verwerkt, maar uiteraard krijg je van mij een terugkoppeling als de aanpassing is verwerkt. Vervolgens kun je dan na een herstart van het modem de gewenste instellingen in je modem aanpassen.

Essurolf

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zouden jullie voor mij 192.168.9.x vrij kunnen geven? Mijn alarmsysteem heeft een vast ip-adres en wordt alleen tegen betaling aangepast. Alvast bedankt.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

@Essurolf Ik heb je verzoek doorgestuurd naar de moderators.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ik heb het verzoek voor je ingediend @Essurolf, zodra het gelukt is laat ik het je hier weten. Reken op zo'n 2 werkdagen. 

BBlazer
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Cecilia 

 

Nog geen verandering gemerkt ook niet naar meerdere restarts.

 

Kun jij nog informeren? 

 

Thnx

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Heb je al geprobeerd om de DHCP-scope aan te passen naar het gewenste subnet? InHome Engineering zorgt er alleen voor dat het subnet instelbaar is.

BBlazer
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Net nog een x geprobeerd en nu lukte het!

 

Thnx allemaal voor de hulp! 

Essurolf

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu ook 192.168.1.x beschikbaar, maar 192.168.9.x (nog) niet. Ben ik te ongeduldig of is het verzoek van BBlazer ook bij mij doorgevoerd?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

@Essurolf Het lijkt er inderdaad op, ik heb je verzoek nogmaals bij de moderators neergelegd, zodat het juiste subnet (192.168.9.0/24) kan worden toegevoegd.

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Bedankt, @tobiastheebe. Ik heb het verzoek voor je ingediend, @Essurolf

OggizGebruiker

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Krista of collega, zouden jullie voor mij ook een verzoek kunnen indienen zodat ik 192.168.1.0/24 kan gebruiken?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

@OggizGebruiker Ik heb je verzoek zojuist doorgestuurd naar de moderators, een van hen komt binnenkort langs in dit topic.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@OggizGebruiker Zeker kan ik dit verzoek ook voor jou indienen. Bij deze heb ik het verzoek zojuist ingediend. In het algemeen is het binnen 2 werkdagen aangepast. Nadat het verzoek is verwerkt moet het modem wel even gereset worden, zodat je de gewenste IP-Range en subnet kan instellen.

OggizGebruiker

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks, dat was echt supersnel geregeld!

mzuijderhoudt

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan een moderator dit ook voor mijn modem doen? Gegevens staan in mijn profiel. 

graag van 192.168.178.1 naar 192.168.1.1


**Adresgegevens verwijderd door moderator wegens privacy**

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

@mzuijderhoudt Ik heb je verzoek zojuist doorgestuurd naar de moderators, een van hen komt binnenkort (waarschijnlijk in de loop van vandaag) langs om je verzoek door te sturen naar de afdeling InHome Engineering.

 

Verwijder s.v.p. je adresgegevens uit je reactie in dit openbare topic, deze zijn voor de moderators al zichtbaar in je profiel. Klik op de pijl in de cirkel rechtsboven je reactie en kies 'Reactie bewerken'.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mzuijderhoudt, welkom hier!

Ook voor jou heb ik het verzoek ingediend om subnet 192.168.1.0/24  toe te voegen aan jouw Sagemcom modem. Dit is binnen 2 dagen verwerkt en na een herstart van jouw modem kun je de gewenste instellingen dan doorvoeren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic