Hierbij mijn verzoek om dit aan te passen. Bvd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @TALLMAVRI,
Welkom op de Community! Fijn dat in dit topic al reacties en een uitleg staat.
Ik heb je verzoek doorgezet naar het eerder genoemde team. Vaak merk je binnen een paar werkdagen dat de configuratiewijziging is uitgevoerd. Wordt vervolgd dus!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic en kan je verzoek doorzetten naar het team InHome Engineering, zij kunnen deze configuratiewijziging voor je uitvoeren.
Hallo tobiastheebe, dank voor je reactie. Fijn dat dit opgepakt wordt. Enig idee hoe lang dit gaat duren? Ik heb een behoorlijke lijst met gebruikers / IP adressen die nu niet meer verbonden zijn met internet en ik wil niet te veel tijd steken in een tijdelijke situatie...
De moderators zijn ingelicht, het kan helaas wel een paar werkdagen duren voordat de wijziging is uitgevoerd.
Ok, het is niet anders, ik wacht het even af.
Goedemiddag @TALLMAVRI,
Welkom op de Community! Fijn dat in dit topic al reacties en een uitleg staat.
Ik heb je verzoek doorgezet naar het eerder genoemde team. Vaak merk je binnen een paar werkdagen dat de configuratiewijziging is uitgevoerd. Wordt vervolgd dus!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.