1
Vraag
2
Reacties
rjvld

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

IP adres DHCP range Connectbox SmartWifi aanpassen naar 192.168.1.1 lukt niet

Gisteren het door Ziggo nieuw geleverde modem aangesloten, maar zoals ik al meerdere post ben tegen gekomen, kan ik niet de standaard DHCP range aanpassen van 192.167.178.** naar 192.168.1.**

 

Ook de telefonische helpdesk kon mij gisteren hiermee niet verder helpen.

 

Hierbij mijn verzoek om dit aan te passen. 

 

33 Reacties 33
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ik heb zojuist een reset op afstand uitgevoerd, @m.oo1977. Wil je aan het begin van de middag of daarna zodra je in de gelegenheid bent eens opnieuw testen of het werkt? We horen de uitkomst graag 🙂

m.oo1977

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Rikst, Het Probleem is er nog altijd. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Wat gek @m.oo1977! Hoe ervaar je de verbinding in het algemeen?

m.oo1977

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eigenlijk weinig tot geen Probleem alleen doordat ik mijn beveiliging thuis op 192.168.10.x ingesteld heb en dit nieuwe modem alleen maar op 192.168.1 of 178 in testellen heb werkt mijn huis beveiliging niet meer optimaal. nu moet ik ongeveer 20 devices schat ik met de hand gaan wijzigen. Dat kost veel tijd en eerlijk gezegd vind ik het zeer omslachtig. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat snap ik @m.oo1977 Ik heb de collega's die ons hierbij helpen een e-mail gestuurd en gevraagd het opnieuw onder de loep te nemen. We komen er later bij je op terug. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @m.oo1977

Nieuwe ronde, nieuwe kansen, maar als het goed is moet het nu toch werken. Kun je dit checken en hier laten weten?

m.oo1977

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

werkt niet maar ik heb thuis alles omgebouwd .

MartinB75

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Erik, ik zit met hetzelfde probleem en zou ook graag de DHCP range willen aanpassen naar 192.168.1.*.

Kun jij me hier mee helpen?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

@MartinB75 Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar. Dan stuur ik daarna je verzoek door.

MartinB75

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Thnx heb het aangevuld.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Ik heb zojuist de moderators ingelicht.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @MartinB75 

 

Op het opgegeven adres vind ik 2 klanten, namelijk een particuliere en Zakelijke.

Om welk abonnement gaat het exact? Wil jij je klantnummer ook in je profiel toevoegen?

MartinB75

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het gaat om mijn particuliere  aansluiting. Vandaag het modem ontvangen en aangesloten.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Helemaal goed, @MartinB75 . Ik ga het verzoek doorzetten! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic