Gisteren het door Ziggo nieuw geleverde modem aangesloten, maar zoals ik al meerdere post ben tegen gekomen, kan ik niet de standaard DHCP range aanpassen van 192.167.178.** naar 192.168.1.**
Ook de telefonische helpdesk kon mij gisteren hiermee niet verder helpen.
Hierbij mijn verzoek om dit aan te passen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb zojuist een reset op afstand uitgevoerd, @m.oo1977. Wil je aan het begin van de middag of daarna zodra je in de gelegenheid bent eens opnieuw testen of het werkt? We horen de uitkomst graag 🙂
Hoi Rikst, Het Probleem is er nog altijd.
Wat gek @m.oo1977! Hoe ervaar je de verbinding in het algemeen?
Eigenlijk weinig tot geen Probleem alleen doordat ik mijn beveiliging thuis op 192.168.10.x ingesteld heb en dit nieuwe modem alleen maar op 192.168.1 of 178 in testellen heb werkt mijn huis beveiliging niet meer optimaal. nu moet ik ongeveer 20 devices schat ik met de hand gaan wijzigen. Dat kost veel tijd en eerlijk gezegd vind ik het zeer omslachtig.
Dat snap ik @m.oo1977 Ik heb de collega's die ons hierbij helpen een e-mail gestuurd en gevraagd het opnieuw onder de loep te nemen. We komen er later bij je op terug.
Hi @m.oo1977,
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, maar als het goed is moet het nu toch werken. Kun je dit checken en hier laten weten?
werkt niet maar ik heb thuis alles omgebouwd .
Hi Erik, ik zit met hetzelfde probleem en zou ook graag de DHCP range willen aanpassen naar 192.168.1.*.
Kun jij me hier mee helpen?
@MartinB75 Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar. Dan stuur ik daarna je verzoek door.
Thnx heb het aangevuld.
Ik heb zojuist de moderators ingelicht.
Goedemiddag @MartinB75
Op het opgegeven adres vind ik 2 klanten, namelijk een particuliere en Zakelijke.
Om welk abonnement gaat het exact? Wil jij je klantnummer ook in je profiel toevoegen?
Het gaat om mijn particuliere aansluiting. Vandaag het modem ontvangen en aangesloten.
Helemaal goed, @MartinB75 . Ik ga het verzoek doorzetten!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.